hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

,.,.,.,.

Av sofie julia - 27 maj 2011 23:25

Julia tjatar på mig så jag får väl skriva ett blogginlägg ;).

Kom nyss hem från utgång är hos Julia och ska sova här i natt.

Det  var väldigt deprimerande och många tårar som föll men tänker inte säga varför!

Men jag hoppas på en betydligt roligare dag imorgon.

Först stallet med Julia kanske och fixa på terrängbanan och grilla, seda ska vi nog hitta på något sedan ut i think:).


Men jag har inget mer att skriva om men ni kan få en bild eller två eller fler haha ;).

          


 Bild på mig, Julia och Pella. Julia kommer döda mig för jag la upp den bilden på henne men jag får väl överleva..

/ Tjadå sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards