hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

svar på frågestunden

Av sofie julia - 30 maj 2011 10:00

hej hej!

här kommer svar på frågestunden vill bara säga att ni kan fortsätta att fråga efftersom ni inte komenterade så mkt nu.


från ..

Var köper du oftast kläder :D


svar gina,H&M o newyorker tror jag att jag köper mest i :)


från Rebecka

Vilka klädaffärer gillar du?

http://rebbisen.blogg.se


svar jag gillar H&M, JC, gina,newyorker och lite andra ;)


från olivia

tjeena :DD <3
jag undrar....
*skulle du helst vara snaggad eller ha skrik rosa hår lika kort som typ jonzie ? :D

* vad skulle du helst göra .... bajsa på dej framför 20 pers .. eller stå i underkläder inför 25 ?:DD mohaha<3


svar: okej.. normala frågor men ja  jag skulle valt skrik rosa hår ;)

och sen tror jag faktiskt att jag skulle skita på mej för de ser inte alla ;) så då kan man bara smyga undan hahahaha XD



men ja de va alla ;)

hoppas ni blev nöjda och som sagt fortsätt gärna fråga :)

//julia

 
 
Ingen bild

olivia

30 maj 2011 15:48

TAAAHHHAHAHA xd älskar svaren ;'D <3

sofie julia

30 maj 2011 21:16

hahahaha de gör du va XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards