hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

mina favorit program :D

Av sofie julia - 30 maj 2011 14:00

hej hej!

jag har inget att skriva om för jag e sjuk så de e inget som händer så här får ni mina favvo program :)


how i met your mother :) de e skit kul haha ;)

 


Hellcats har bara sett typ 3 program och är redan kär i programet :D

 


2 and a half men också skit kul<3 fast charlie cheen är ju i fängelse elr nåt sånt och kan inte vara me mer :( och jag har hört att dom ska skaffa någon annan som ska spela han men de blir inte 2 and a half men utan charlie cheen :( elr heter han så haha xD

 


Desperate housewifes det är så jäkla bra jag älskar de <3

 


Couger town (stavning) också skiit bra <3

 


och sist men inte mins har vi ju såklart simphsons och family guy

dom har sån sjuk humor xD

  


ja de va ganska många :) är de någon av dessa programen ni också älskar och om ni har några andra komentera :)

//julia

 
 
Ingen bild

Anna.P

30 maj 2011 18:37

Kul :D
Julia!, Kolla min och Bellas blogg ;D du får hjälpa oss någon dag<3
hesttjejerna.bloggplatsen.se

sofie julia

30 maj 2011 21:16

jag läser den redan :D men du ska vi på de lägret i sommar som vi pretade om??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards