hesterbest

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

bilder / videor sen ridningen ;)

Av sofie julia - 1 september 2011 17:09

hej hej!

nu har jag laddat upp bilderna på datan så här kommer dom  


 

detta är Zeb visst är han söööt<3


och här e 2 bilder när jag rider   

   


och här kommer videorna på dom 2 första kolla ordentligt precis i början för då e de jag hihi  


här hoppar vi bommar:)


 

här galloperar vi :D vet att de inte går så bra haha men jag e ju nybörjare xD


//julia<3

 
 
Ingen bild

Anna

1 september 2011 21:53

Shiit du har blivit mkt bättre! bra Julia<3
Vi får träffas snart! o ta privat lektioner.

sofie julia

2 september 2011 18:58

haha nja bättre har jag väll blivit men ;)

 
Anna

Anna

2 september 2011 14:22

Hej Julia!
nu ska vi till turkiet :)
Och du kan ju lösenet till vår blogg?^^
Så jag bara undrar om du vill blogga lite för oss?
Licksom en gån pär dag som du gör på din eller så?:)
så vi inte tappar för mkt tittare!<3
Fast de går ganska seeegt.
Men om du vill så vet du att du får puss hej:=)<33
Du kan ta gamla bilder på oss om du vill asså så i inläggen som bild ..
puss hej!
uppskattas jätte mkt!
och du får ha de så bra :))

http://hesttjejerna.bloggplatsen.se

sofie julia

2 september 2011 18:57

hihi okej jag vet inte riktigt jag kanske gör de nån gång ;) hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards