hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

im home bitches!!

Av sofie julia - 8 oktober 2011 21:50

hej hej!

nu är jag hemma igen :)

och är så sjukt tröööött!!! och känner mig tjock också för den delen! har ätit så jäkla mycket så imorgon på den tråkiga söndagen blir det hårdträning ;)


men ja de var väll kul på kalaset min lillebror otto va över glad och sprang runt och gjorde massa roliga miner och ljud haha så jäkla söt <3


men ja innan jag stack gjorde jag dagens outfit video men han inte lägga upp den så de får ni nu :) bättre sent än aldrig!


tyvärr hör man inte så bra för jag har musik de tänkte jag såklart inte på men man hör iallafall de mästa<3

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards