hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

julias video minne ;)

Av sofie julia - 9 november 2011 13:30

hej hej!

nu har jag rensat telefonen o laddat upp till datan så här får ni lite olika roliga videor ;)


 
 haha dessa gjorde jag o ollis idag men vem vet de kanske bara e vår kingiga humor som tycker detta e kul ;)

kanske inte så himla kul men lite olika mongo ljud är ju aldrig fel eller hur hehe^^


min skitbra dans på den HÄR låten hihi ;)

HAHA när jag olivia och sofie hade popcorn tävling ^^

hoppas ni skrattar lite iallafall ;)

//julia

 
 
Ingen bild

olivia

9 november 2011 14:47

haha ;DD <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards