hesterbest

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie julia - 12 februari 2012 21:03

 


Hej!

Kom hem för en stund sedan. Hade super mysigt och kul!

Nu sitter jag och tittar på Wallander <3. Snart kommer en kopp te också. Mamma håller på och fixar det.


Ska fixa inlägg till imorgon i någon paus!

Nu måste jag titta så ni får ha det super!


/S

 
Av sofie julia - 12 februari 2012 15:17

Bakade nyss chokladbullar (negerbullar). Hade ingenting och göra, förutom läxa och det palar jag inte, hehe.

Nu har jag fixat mig, vid halv 5 ska jag vara hos daddi, sedan kommer min farbror och hämtar oss. Dem ska också dit och pappa har inget körkort, haha ;).


Vill ni ha outfit bild? Kan ta och sedan se, det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder från mobilen till datan..

 Men om det funkar ikväll eller imorgon gör jag det! :).


Följ mig på instagram! Sofieohlssons  :).


 


'Puss /S

Av sofie julia - 12 februari 2012 13:45

hoppar över 22 den va trist.


men hoppning de är mkt roligare :))

//julia

Av sofie julia - 12 februari 2012 13:01

Tjenare mannen ;).

Igår tog jag och Olivia det bara lungt, vi tittade på melodifestivalen och sen tittade vi på film men vi var så sjukt trött så vi stängde av den och gick och la oss ;). Nu på morgonen tog vi lite frulle sedan tittade vi klart på filmen.


Tänkte åka och köpa ansiktsmask, men jag pallar inte så jag skiter i det och sitter vid datan och gör lite läxa ist.

Ska hem till farfar ikväll och käka där :).


Fyfan för att snön kommer nu, tittade ut genom fönstret imorse och blev sjukt arg, det är okej om den kommer i december men nu vill jag ha vår!

Men ni får ha en underbar söndag, bara för dem aldrig blir det, haha ;).


/S

Av sofie julia - 12 februari 2012 13:00

 

true story!

//julia

=)

Av sofie julia - 12 februari 2012 10:30



/S  

Av sofie julia - 11 februari 2012 22:56

hejsan!

Det blev en sjukt seg dag :S jag gjorde typ inget mer än att ligga o titta på tv. aja men nu på kvällen var jag ute med josefine,johanna,lovisa,noel,alexander och Ricky (snaigel)hehe de e hans smeknamn ;)


aja nu har josse precis gått hem vi har suttit och kollat på scobi doo (stavning)

och jag är så sjukt trööött!


aja ni får ha de bra <3 //julia<3

Av sofie julia - 11 februari 2012 21:27

Vet någon en bra film?  Komedi, kärleks eller något sån film?


/S :)

Ovido - Quiz & Flashcards