hesterbest

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie julia - 14 februari 2012 21:09

aw idag på alla hjärtans dag alivades domino<3

han var den första ponnyn jag red på ridskolan och han är en del av de som fick mig att fastna för ridningen<3

jag kommer sakna han så himmla mycket<3 hans huvud som alltid sticker ut o gnäggar i gången<3 men jag vet att du har de bättre nu slipper ha ont. han var säkert halt i flera månader :(


kommer sakna dig så mkt gubben du kommer alltid va the one and only<3

 

lånad bild


R.I.P domino ha de så skönt på de gröna ängarna <3

//julia

Av sofie julia - 14 februari 2012 14:15

             


Hahaha! Olivia bestämde att vi skulle ha en fotoshot typ vid 12 på natten..

I MITTBENA! Fyfan jag ser ut som fan i det.. Men ibland måste man bjuda. ;)


/S 

Av sofie julia - 14 februari 2012 09:00

Uch, ska ha matteprov nu.. Får väl se hur det går, haha ;).

Ikväll ska jag iaf rida, är dressyr. Men vet inte vilken häst jag ska ha, men kan skriva det sen, om ni tycker det är kul?


Till något annat.


Nu vill jag att ni svarar! : Vad vill ni se/läsa?!

*video inlägg

* hiss & diss

* This or that

- eller något annat?


Och sedan bilder.

* Google bilder.

* Häst bilder.

* Djur bilder.

* Människor.

- Något annat?


Snälla hjälp! Det blir roligare för er då! :).


/Sofie

Av sofie julia - 13 februari 2012 22:09

Var på indoor walking nu på kvällen, idag jobbigare en någonsin. Jag började nästan gråta så jobiggt det var, haha..


Dagens låt blir  Michel Teló – Ai Se Eu Te Pego  så sjukt bra!


 


Hejhej /S

Av sofie julia - 13 februari 2012 21:16

hej hej!

som rubriken lyder så kommer jag inte att uppdatera så mkt denna veckan.

för jag har massa läxa men ska försöka så mkt jag hinner <3


annars har de inte hänt mkt ;) idag var jag med sofie o olivia inget annat.

oh nu har ju snön komit ganska drygt att behöva bli mulad hela tiden :S aja min reaktion är shit 9orna kommer in på toa haha ;)

aja vad tycker ni om snön? lite mysigt är de ju ändå :)


men ni får ha de bra //julia<3

 

Av sofie julia - 13 februari 2012 16:00

           


/S

<3

Av sofie julia - 13 februari 2012 14:00

     



Det skulle inte sitta helt fel med en underbar kille nu, haha ;/.

/S 

!

Av sofie julia - 13 februari 2012 09:15



Lev livet som om det vore din sista!


/S  

Ovido - Quiz & Flashcards