hesterbest

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie julia - 6 februari 2012 19:24

hej!
har inte gjort mkt idag bara varit med olivia. Nu har jag precis ätit och ska bara sitta o chilla framför tvn och kanske göra lite läxa ;)

men vi hörs<3


här är dagens outfit :)

 

tröja : H&M

linne : H&M

jeans : JC

//julia

Av sofie julia - 6 februari 2012 18:00

 

    

T-shirt köpt på Ginatricot 99kr

svart halsduk köpt på Ginatricot 129kr

väska köpt på accent 199kr REA ;)

//julia


T


Av sofie julia - 6 februari 2012 17:04

Hejsan, mobil-bloggar och det är svin kallt så det blir en kortis ;).Sitter och väntar på bussen nere i skanör. Har varit hos zack, dock red jag inte utan jag bara fixade lite.Hoppade just på bussen nu, Hehe ;).Nu ska jag bara hem och ta något litet att äta o byta om sedan ska jag på indoor walking.Är super super förkyld men det får duga. Haha, känner att jag verkligen måste träna endå.Har inte så mycket mer att skriva och man kan inte lägga upp bilder :(, and i know - väldigt intressant inlägg.../sofie

§

Av sofie julia - 6 februari 2012 16:45























   


  /S

Av sofie julia - 6 februari 2012 14:15


Bild: Gjord av mig..


Jag tycker alla ska skriva minst en bra låt! 


/S

Av sofie julia - 6 februari 2012 13:00

här är bilder sen i lördags med sofie o olivia :)

 

   

 

               

awesume<33

//julia 

Av sofie julia - 6 februari 2012 10:00


Haha ;). /S

Av sofie julia - 5 februari 2012 22:11

shoo sitter o chillar i soffan har tjockat mig med mumsig kladdkaka medans jag tittar på walander och kollar bloggar wow 3 saker samtidigt de kan ni inte va ? ;)


   

mys kläder (Y)

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards