hesterbest

Alla inlägg under april 2011

Av sofie julia - 10 april 2011 18:00

   Louise!



Jag och Louise träffade varandra första gången i stallet och sedan dess har vi blivt närmre! Vi har minnen som slår mycket som kalas det var ju bara bäst!

Jag hoppas vi kommer fortsätta vara vänner. Förutom dina damp anfall som kan komma iblan så är du helt underbar ;)! Jag älskar dig och vi kommer alltid stå sida vid sida! <3


Det var den sista och alla dom här var ju då mina aldra bästa vänner sen har jag ju fler!

Av sofie julia - 10 april 2011 17:30

hej hej!


Dag 1: mina bästa vänner.


börjar med sofie som ni känner :)

vi gick i samma klass från förskolan till 5an och vi har typ alltid varit bästisar.

vi har alltid kul när vi är vi har måna minnen som man aldrig kommer glömma <3

tyvärr kom jag och sofie inte i samma klass nu när vi bytte skola :(

men vi håller kontakten lika bra för de :P

men ja jag älskar dig och kommer altid göra<3

 


olivia!

vi gick också i samma klass i förd´skolan o upp och vi kom även i samma klass nu när vi bytte :D

vi har också sjukt många minnen och jag älsakar lille ollis <3

 


lovisa!

vi har också gått i samma klass ända sen förskolan och vi kom i samma klass nu också :D

vi har så jävla härliga minnen och ett av dom kommer maan aldrig glömma XD

älskar dig lofisa och ´vi ska alltid vara kompisar<3

jag älskar dej lofisa<3

 

cajsa!

cajsa har jag inte känt så länge jag lärde känna henne genom johanna o sofie.

men vi har riktigt kul tsm och de känns som jag har kännt henne hela mitt liv

vi har underbara minnen tsm med dom andra när vi är ute på kvällarna XD

jag älskar dig cajsa<3

 


johanna!

johanna har jag kännt ganska länge träffade henne genom sofie och vi har haft riktigt kul tillsammans.vi har så jävla roliga minnen XD

och jag älskar även dej johanna <3

 


och sist men inte minst louise!

har kännt henne lika länge som johanna genom sofie den första kvällen vi träffades hade vi så jävla kul och där finns minnen som man aldrig glömer

älskar dej loise fis <3

 


de va mina bästa vänner har såklart fler ;)



Av sofie julia - 10 april 2011 17:17

hej hej!

nu sitter jag hemma med ollis :) och vi tjockar oss med godis :P

vi har typ prcis varit ute och bara njutit av solen :D de är skit varmt i solen vi va ute i bara tjocketröja :D nu börjar de kännas som sommar äntligen :D


men jaja vi ska väll strax göra läxa buhu :( men jaja ha det så bra hejdå<3


//julia<3

 

hahaha gammal bild XD

Av sofie julia - 10 april 2011 12:00

   Johanna!



  Jag har knppt någon bild på Johanna då hon inte vill vara med på bild men här hittade jag någon ;).


Johanna träffade jag i stallet första gången. Sedan var hon med Louise och frågade om jag och julia och dom ville träffas och det ville vi ju. Vi hade en super bra kväll och sedan dess har vi blivit bättre vänner för varje dag! Nu står vi oss varandra nära och vi har så bästa kvällar och powerking ;). Jag älskar dig och jag hoppas att vi kommer ha fler grymma kvällar! Jag finns här för dig! <3 Vi kommer också ha minnen som är klockrena!

Av sofie julia - 10 april 2011 08:50

hej hej!

asså herregud klockan är 8:51 och jag är vaken och jag vaknade av mig själv.

fast jag somnade i för sig inte alls sent igår jag somnade i sängen kl 22:30 sen veckte mamma mig vid 12 för att jag skule borsta tänder o lite sånt :P


men jaja nu ska jag bara sitta med datan sen får jag väll gå upp äta frukost.

men jag kanske ska vara med olivia idag om hon kan för jag frågade men jag har inte fått något svar hehe hon sover nog... men jaja om hon kan va så kanske vi går upp i stan för jag fick pengar av min mormor igår så nu har jag råd med ett till par jeans :D


men jaja ha det så bra hejdå<3


//julia =D

Av sofie julia - 9 april 2011 21:27

hej hej!
sorry att jag inte har gjort något inlägg idag men jag har inte haft tid för jag har varit hos mormor hela dagen.jag och mamma åkte dit vid halv 11 :S shiit tänka att jag kunde vakna så tidigt jag vaknade 9 :O

men jaja sen kom vi hem vid 8 och då hade jag skiit ont i huvet:(


och jag som skulle börja med den nya saken som jag kom på men jaja de får bli imorgon. för de orkar jag inte göra de nu.


men imorgon händer inget specielt ska typ bara vara hemma och göra massa läxa som ska vara klart till måndag och sen kanske jag städa´r lite på mitt rum.

ja ni hörde rätt :O jag ska städa :O haha


men jaja vi hörs imorgon istället ha de så bra puss haij <3


//julia<3

   

bilder sen i onsdags XD

Av sofie julia - 9 april 2011 16:30

   Cajsa!


Jag träffa Cajsa i stallet första gången vi lärde inte känna varandra förän i slutet i 4 eller i början av 5. Då vi hade elevensval och vi tog bussen tillsammans och började prata osv.. Nu står vi varandra när och har vi har minnen! Jag älskar dig och finns även här för dig! Vi har haft så roliga kvällar och så roligt i stallet!

Av sofie julia - 9 april 2011 11:30

Olivia!

  


Samma sak här med skolan osv så det skiter jag i och skriver här ;). Men jag och Olivia träffades faktiskt första gången i kykan när vi var små. Sedan började vi i samma klass osv.. Men jag har faktiskt gjort så Olivia har börjat rida ;). Först började hon på mr men sedan sa jag att hion skulle byta till mcr och det gjorde hon. Vi har måånga stall minnen men också "vaniliga" minnen. Jag älskar dig och finns här. Vi med hästar hand i hand livet ut! <3

Ovido - Quiz & Flashcards