hesterbest

Alla inlägg under april 2011

Av sofie julia - 14 april 2011 11:15

Dag 1. Min favorit häst heter Nema om man räknar med dom som lever..

Men iaf hon är född 1990 och står på mcr. Sedan några år tillbaka blev hon min favvo hon är så fin och går så bra är framåt och posetiv det ända är att hon har pessoa bett och jag hatar det! Hon har börjat bli hackig och även att nybörjare rider henne pjas hennes mun :((. Men jaja. Det var väl det om henne eller ja hon är brun med en bläs.


        Nema <3 // sofie

Av sofie julia - 13 april 2011 21:11

Tjo hej. Idag har det varit rätt chill i skolan men shit vad trött jag har varit höll på att somna på alla lektioner nästan ;). Men sedan var jag hos Julia jag skulle igentligen klippa mig idag men jag glömnde det hehe så det får bli någon annan dag ;). Men sedan följde jag med Julia på ridningen och det gick bra hon har blivit mycket bättre än förra gången jag kollade! Fotade också så bilder kommer komma av Julia men jag tycker alla ska bomba kommentarer att hon ska lägga upp fail bilderna jag tog! Hennes miner döör!

Men jag har precis lagat mat duktig va? fast jag lagade fiskpinnar och värmde upp riset men ändå brände jag fiskpinnarna och riset blev hårt och kallt visst är jag duktig på att laga mat HAHA. Men nu ska jag fortsätta plugga så jag sedan kan surfa runt på nätet ;). Föresten den med dagarna kommer upp imorgon.  //Sofie

Av sofie julia - 13 april 2011 20:48

hej hej!

har precis komit hem från ridning :D de va riktigt kul idag :) och eftersom sofie va med idag så blev det många foton :D *gilla så dom kommer nog upp  morgon. för jag hinner inte ladda upp dom nu för jag har massa läxa :( buhuhuhuhuh är så trött på alla läxor.   -.-  men jaja snart är det lov bara 2 dagar kvar i helvetet ;)


men jaja måste snabba mig med läxorna nu så vi hörs imorgon <3 puss haiij <3


//julia

Av sofie julia - 13 april 2011 15:59

jonte

Måndag 11 april 21:20

vem är jobbigast i era klasser? och vem är snällast? (både killarna & tjejerna)

 
  svar- : ´Julia: ingen är speciellt jobig och snällast är Lovisa, Olivia, Erik H  och fler.
Sofie: VG, Axel och Jakob är jobbigast och snällast är Elin, Nora och fler.
 
 

Maja

Måndag 11 april 21:17

hej! jag undrar vem ni tycker är snyggast i era klasser (asså jag mennar den som ser bäst ut, ni behöver inte gilla dom ) :)

 
 
 
  svar-: Julia: Egge (Erik N).
Sofie: Emil.
 

maria

Tisdag 12 april 18:57

var köper du alla dina JEANS ?
och var får du alla pengar ifrån ?

 
 
  svar-:  Jag får 200 kr i månaden och det använder jag och nu senast fick jag pengar av min mormor.
och jag köper dom på ginatricot
 
 

ett fan....

Tisdag 12 april 15:41

top 5 snyggast killarna på eran skola (måste svara annars så kollar jag aldrig mer på denna bloggen)

   svar-: Julia: Hultin, Gurra, Simon, Simon och WD
 Sofie: Jacob, Simon, Simon, Gurra och Oliver
 

allan

Tisdag 12 april 14:11

vem är era favo hästar?

 
  svar-: Julia: Mynta
Sofie: Jag har mist en del favoriter:( men av den som lever.. Nema!
 
 

olivia

Måndag 11 april 21:57

hejsan ;DDDD
villka affärer brukar ni handla i???:PPP
framtidsjobb ??XPPPP
hur långt vill ni komma i ridningen ?:)


typ xDDD kom inte på så bra frågor ;PP

 
   svar-: Julia: H&m, Gina Tricot mitt framtidsjobb är typ delfinskötare haha och sist jag har inga störe mål jag rider för skojs skull.
Sofie: H&m, Gina Tricot, New Yorker. Mitt framtidsjobb är vetrinär ;). Jag vill tävla högre klasser i hoppning kanske lite fälttävlan och lite dressyr men jag satsar på att komma upp i höga klasser i hoppning.
 

Erik.H

Måndag 11 april 21:48

YAAAAY frågestund! gillar ni bajs med strössel på?

 
   svar: Julia: Yes det är gott.
Sofie: Jag älskar det, det är min favorit mat, vafan.
 

allan

Måndag 11 april 21:27

sofie, har du någon gång pussat en tjej på munnen?

 
  svar-: Yes lite randopm fråga haha ;) På skoj då! HAHA
 

hippa

Måndag 11 april 21:25

Julia, du har gjort ett inlägg om en kille som heter Erik, vf gjorde du det? gillar du han eller?

 
   svar-: nej vi är sjukt bra kompisar och jag fick en krona om jag gjorde de :P
             och dessutom har både han o jag yjej o kille ;)
 
 

O.o

Måndag 11 april 21:23

top tre snyggaste killarna i era klasser. asså ranka dom såhär.
1______
2______
3______

 
  svar-: Hej O.o hade du någonsin tänkt att skriva ditt namn?
Julia: 1. Egge  2. Jonathan W 3. ingen
Sofie: 1. Emil 2. Damon 3. ingen
 

Någon i din klass

Måndag 11 april 21:22

vilken är det bästa raggnings repliken?

 
    svar-: Julia Sofie: Vet inte vi raggar inte ;).
 
  någon

någon

Måndag 11 april 21:21

Fråga till Julia: du har en kille, eller hur? jag undrar om ni har strulat (eller om du vill göra det) RANDOM FRÅGA xD


  svar-: Ja jag har kille och vi har Ej strulat blev nyligen tillsammans om jag vill skriver jag ej på bloggen.
 
 

Av sofie julia - 13 april 2011 10:00


dagens låt blir  rihanna med s&m :).  /sofie

Av sofie julia - 12 april 2011 20:57

hej hej!

nu har jag precis gjort läxa och städat lite på rummet :P

nu ska jag sätta mig framför tvn och titta på desperate housewives :D

de är sjuukt bra :)


men jaja hejdå ha de så bra <3 hejdå<3


//julia

 

Av sofie julia - 12 april 2011 18:39

hej hej vet att jag skrev att jag och sofie skulle upp i stan men de blev inte så för att de regnade så mkt och vi orkade inte cykla upp där XD


men ja idag har de vart en chill dag inga lektioner för de va typ sån påsk pyssel dag XD hehe


men jag vet att jag och sofie skulle svara på frågorna när vi hade fått 10 men jag och sofie kan inte vara förrän på fredag så då svarar v på frågorna :)

så ni kan fortsätta att komentera :)


men jaja vi hörs morgon :) och då är det ridning :D yaaay

hejdå<3

//julia<3

Av sofie julia - 12 april 2011 15:45

Nu tänkte jag härma Julia lite men med lite andra frågor ;). Jag menar med dagar, jag har också världens bloggtårka så nu kör vi lite på denna så får vi se hur långt det håller ;).


dag 1: Min favorit häst.

dag 2: Mina tankar om något jag vill ta upp.

dag 3: Min början på ridning.

dag 4: Vilka rid grjor jag vill ha just nu.

dag 5: Vad jag vill göra i min framtid.


Jag börja lite senare!  Om ni kommer på  något mer ni vill ha reda på så kommentera så fixar jag det. :)


/ sofie

Ovido - Quiz & Flashcards