hesterbest

Alla inlägg under april 2011

Av sofie julia - 8 april 2011 22:45

hej hej!

nu har jag precis kommit hem från en den galnaste o roligaste kvällen på LÄNGE :D

hahah shiit tycker synd om er som inte va med.

asså jag tror inte att man kan vara flummigare än vad jag va jag började as flabba av att johanna sa mjölkpaket XD haha och då förstår ni nog en del XD


tack för en riktigt bra kväll. johanna molin,lovisa ekberg,olivia bonacic,ricky ilic,

noel kvarnström,o sist men inte minst alexander mårtensson. shiit dör av hans skämt han är sjuuk XD okej de är nog jag som e sjuk XD.


men jaja hejdå<3


//julia<3

Av sofie julia - 8 april 2011 21:45

Lovisa!

  Vi kär likadant med Lovisa hon kommer nog också döda mig men det skiter jag i HAHA.


Lovisa har jag också kännt sedan i förskolan och gått i samma klass i 5 år och nu kom vi i olika klasser också :(. Men vi är också bästisar och jag älskar dig (henne). Vi har minnen och dom kommer sparas det är min fotto kompis då vi ofta är med varandra och fottar :). Kommer även här finnas här!


Detta kommer nog bli lite enformigt men vi kör på.. /sofie

Av sofie julia - 8 april 2011 20:14

hej hej!

nu har jag precis ätit och de blev tacos och när jag skulle ta ut taco bröden ur ugnen så brände jag mig skiit mkt :( de gör jätte ont.

men jaja snart ska jag iallafall vara med johanna lovisa o olivia yaay men jaja jag vet inte vad jag ska skriva om mer så hejdå <3


//julia

   

aj så här ser de ut nu och de sviider :'(

fan vrf ska jag alltid vara så klumpig :(

Av sofie julia - 8 april 2011 19:00

hej hej!!

nu när de är helg så om ni har tråkigt så kommer jag med några filmtips ;)


the last song!
den är sjukt bra grät skit mkt när jag såg den första gången, har sett den 6 gånger XD

 


Dear john! är ochså sjukt bra, började också böla XD

I taket lyser stjärnorna!

är riktigt bra älskar den har sett den flera gånger :)

 


orphan!

den såg jag med lovisa och jag blev inte särskilt rädd men lovisa blev men den var också riktigt bra för att vara en skräckis:D

 


Tusen gånger starkare!

också bra riktigt härlig film :D

 


trubbel i paradiset!

hahaha riktigt rolig shit XD

 

shetler!

faktiskt bra lite små läskig.

 

the back-up plan!

riktigt bra :D måste se den :)

 

I rymden finns inga känslor!

sjukt härlig o rolig film :)

 

Frozen!

man tror att den ska vara lång tråkig men de händer typ saker hela tiden.och den är ganska hemsk.

 


men ja de var mina filmtips hoppas de är någon som lockar er :P


//julia

Av sofie julia - 8 april 2011 18:37

hej hej!

eftersom jag har lite bloggtorka :( så tänkte jag starta en ny sak på bloggen så jag kommer göra ett inlägg varje dag i 5 dagar om olika saker.


dag 1:mina bästa vänner

dag 2: ridningen

dag 3:mina syskon

dag 4:skolan

dag 5:husdjur har/har haft


jag börjar imorgon :) hejdå<3


//julia:D

Av sofie julia - 8 april 2011 16:45

Jag börjar med Julia som ni nog alla känner till ;).

  lite drågad bild och Julia kommer inte bli glad men vi, jag bjuder på den;).


Jag har kännt Julia sedan i förskolan då vi gick i samma klass, vi har gått i samma klass i 5 år sedan kom vi i 2 olika men vi är ändå lika mycket och vi är fortfarande bästisar! Vi står varandra nära och är lika tokiga båda 2. Vi är shopping galna och har minnen som kommer följa med hela livet. Jag älskar dig och jag finns alltid här för dig och det vet du!

Av sofie julia - 8 april 2011 15:52

hej hej!

sorry att jag har uppdaterat lite dåligt :( ska försöka bättra mig men jag vet inte riktitgt vad jag ska skriva om :(


men ja i vilket fall jag kom iallafall hem från stan för en stund sen åkte dit direkt efter skolan med sofie. för jag skulle köpa ett par jeans hittade ett par som jag blev kär i men dom kostade lite mkt för de jag hade med mig :S :( men sen hittade jag ett par mörk mörk blåa och ett par svarta som kostade lika mkt och hade skiit svårt att välja men tillslut såm blåa men jag måste säga en sak ångrar mig lite hihi hoppas inte sofie läser detta nu för då kommer hon dampa på mej XD men ja så de blev iallafall dom mörk blåa men dom var ju såklart också snygga :)


men jaja nu ska typ sofie åka till sin stuga :( och vara där hela helgen så jag får väll vara med lovisa johanna o ollis.

för jag vill helt inte vara hemma :( för att min mamma chatar om att jag ska städa :( och min styv pappa ska passa sin systers 2 barn som är typ 7 år och jag känner inte dom :S så dom ska vara här hela helgen jätte kul :D (not)


men jaja jag ska typ vara med johanna,lovisa o ollis sen och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på kanske gå ut med fler men fufan vad de blåser :O man typ blåser bort XD haha


men jaja dett blev ett ganska långt och tråkigt inlägg så jag lägger upp lite bilder så att de blir lite roligare ;)


hejdå<3


//julia<3

         


hahahahah XD så här kan de gå med lite powerking XD

Av sofie julia - 8 april 2011 11:15

Nu får ni lite träningar jag bukar göra hemma ibland ;).


sittups, armhävningar, höga knän, sparka rumpan och sedan också

        

  Ni ser själva på bilderna hur man gör :).  /sofie

Ovido - Quiz & Flashcards