hesterbest

Alla inlägg under april 2011

Av sofie julia - 12 april 2011 11:30

Idag började vi 9 och har pysslat och haft tipsrunda. Men nu äter vi nog ;). vid lite över 12 ska vi bege oss till entrè för att spela bowling vi spelar 1-2 sedan tar jag bussen hem och drar till stan med Julia som ska shoppa igen.. Hihi ;).

Men senare kommer dag 1. Men ni får ha det bra.

    Detta är mitt tränings shema som ska försökas hålla HAHA.  /sofie

Av sofie julia - 12 april 2011 11:30

dagens låt är ....



tycker den är riktigt bra :)


//julia<3


Av sofie julia - 12 april 2011 10:00

hej hej!

idag ska jag och sofie upp i stan igen    hihi  som sagt är jag lite shopping galen :P


men jag har 200 kr men jag kan inte bestämma mig vad jag ska köpa :(

antingen.

svarta jeans: ginatricot : 200 kr   dom var skit snygga.

rid tröja : ginatricot: 149 kr :P     den va också snygg.


haha kanske låter lite konstigt att handla ridkläder på gina XD men dom har typ fått sån rid stil nu :P och de finns en tröja som ser exakt ut som en rid tröja :P


men jaja jag kan inte bestämma mig tror de blir jeansen ;)

men vad tycker ni?, komentera :)


//julia<3

Av sofie julia - 12 april 2011 09:30


dagens låt blir bruno mars med grenade .  /sofie

Av sofie julia - 11 april 2011 21:05

Hej, nu får ni faktiskt skärpa er lite ;) jag behöver tips om vad jag ska skriva om för ni vill väll inte att bloggen ska dö? 

Jag kommer fortsätta uppdatera så mycket jag kan men snart har jag nog nästan inget jag kan skriva om så komigen! Så fort jag fixar häst kommer massor med bilder igen men nu har jag bara gamla och tråkiga..:(.


Föresten någon som vet någonstans där man kan sommarjobba? Lite smått akut måste ha pengar men har ingenstans att fixa det :(. Så om ni vet något i stall eller ja vad som (nästan) så kommentera :).  Ni behöver bara kommentera var, vad och kanske hur man kan nå dit. Tack på förhand ;).

Av sofie julia - 11 april 2011 20:20

hej hej!

dag 2 om min ridning :D.


Jag rider på MCR. jag har inte ridigt så länge kanske ett halv år :P men jag ångrar mig att jag inte började tidigare :(

men sofie och olivia har tjatat på mig och en dag följde jag med sofie o olivia till razzel o nicole (deras förra medrytarhästar) och då fick jag först rida på razzel och lite på nicole o de va riktigt kul. så efter de började jag i någon ledar grupp typ fyra gånger sen började jag i en annan grupp och först var vi bara 2 st men sen har vi blivit fler o fler så nu är vi 6st tror jag hihi


men ja de var lite kort om min ridnig och nu älskar jag verkligen hästar kommer aldrig sluta rida <333333 och min favorit häst heter Mynta<3<3<3


men ja de va de <3

//julia<3

   

bilder på fina mynta pynta <3

Av sofie julia - 11 april 2011 20:10

hej hej!

sorry för dålig uppdatering men har inte orkat ibland behöver man en liten blogg pause    hehe men nu är jag tillbaka igen.


Jag vet att de inte var så länge sen de var frågestund här på bloggen men de var några i min klass som ville att jag skulle ha de XD så nu får ni komentera vi svarar på alla frågor. när vi har fått minst 10 st :P


men jaja hejdå<3


//julia& sofisen<3

  


haha as gammal bild XD men rolig ;)

Av sofie julia - 10 april 2011 21:27

Hej, nu är jag hemma och har varit en stund ;). Kom hem vid 3 sedan var jag på kalas firade mig själv och min farfar. Jag fick lite presenter :D. Men har haft det riktigt mysigt och solat varit ute och joggat och lite sådan ätit mycket god mat och krattat haha. Men har inte så mycket mer att skriva om. Men ni får lite bilder ;).


        //sofie

Ovido - Quiz & Flashcards