hesterbest

Alla inlägg under april 2011

Av sofie julia - 23 april 2011 12:21

hej hej!

nu har jag verkligen brottom :S jag ska hinna ducha torka håret platta håret hitta kläder som jag kan ha på mig sminka mig och lite mer. detta ska jag hinna på en timme.

uch kommer aldrig hinna men ja sen ska vi till mormor o typ träffa släkten o äta o lite sånt :P


men ja n får jag skynda mig hejdå<3


här kommer en länk på en annan häst blogg. för hon länkade oss :D


http://falsterboryttarna.blogg.se/


tyccker att ni ska kolla in på den :)


men ja hejdå //julia<3

Av sofie julia - 22 april 2011 17:00

hej hej!

här kommer dagens låt <3


//julia<3


Av sofie julia - 22 april 2011 16:03

hej hej!

nu sitter jag och steker på min balkong  :D de är så sjukt varmt säkert 25 grader.

och sofie stack precis hem. så nu är jag ensam hemma datan är mitt ända sälskap ;)


men mamma kommer nog snart :).

men ja detta fick bli ett kort inlägg för de är skit svårt att se data skärmen för de är så ljust :P


men ja nu ska jag fortsätta att lysnna på bästa eminem och steka i solen :P <3


hejdå<3 //julia

Av sofie julia - 22 april 2011 12:20

hej hej!

idag händer inte så mkt jag ska vara med sofie och jag vet inte vad vi ska hitta på.

ja just de jag fick höra att sofies arm va aldrig bruten bara en stukning typ ;)

men de var ju skönt att höra iallafall för jag blev jätte orolig såg riktigt läskigt ut när hon trill av :O


men ja ni får ha de så bra hejdå<3

 

hahahaXD gammal bild. jag ska ladda upp nya bilder men så länge så får ni stå ut med dom gammla ;)


//julia<3

Av sofie julia - 21 april 2011 22:30


har blivit helt galen i eminem :P och specielt denna låten när cajsa visade mig den. och jag tyckte den va riktigt bra <3


Av sofie julia - 21 april 2011 20:12

hej hej!

idag har jag varit i stallet hela dagen. och de har varit sjukt kul tills sofie trillade av och förmodligen bröt armen/handleden :( så hon å hennes mamma fick åka till akuten, uch stackare :(

men de får ni nog höra mer om av sofie.


men ja nu sitter jag och tittar på tv och äter godis.

men ni får ha de så bra hejdå


//julia =D

Av sofie julia - 21 april 2011 11:55

hej hej!

idag ska jag till stallet jag ska inte rida bara vara där och träffa folk iallafall sofie så vet jag inte om de e nåra fler där som jag känner :P

men ja jag ska iallafall snart göra mig klar sen ska jag tjata på mamma lite till att hon ska köra mig för jag vill inte ta bussen :(


men jaja hörs sen och jag ska skälla på sofie att hon är sååå dålig på att göra inlägg :S


men jaja hejdå<3


//julia<3

Av sofie julia - 21 april 2011 00:54

hej hej!

nu är jag så trött så att jag somnar vilken sekund som helst.

godnatt<3


//julia

 

suddig bild :(

men de e söta mynta<3

Ovido - Quiz & Flashcards