hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 2 maj 2011 18:30

hej hej! som johanna skrev så är jag med henne idag.och vi ska snart träffa sofie.

men här kmmer dagens låt :)


hahahahahaha älska !!!!!!!!!!


hejdå

julia<3


Av sofie julia - 2 maj 2011 16:55

Hej, nu ska jag snart ta en kladdkake bit hehe. Men iallafall idag mår jag inte så bra. Är så sjukt förkyld, har ont i huvudet, hostar och har kanske feber :(. Får se om det blir skola imorgon.. Men det är ändå rätt nice för jag hatar tisdagar i skolan!!

Men nu ska jag inte döda er med mitt sjuk snack ha en fortsatt trevlig dag såhär i maj ha ha..

  Jag verkligen älskar den hästen! Men vet dock ej var den står eller heter :(.   Chivas      

Av sofie julia - 2 maj 2011 16:08

HAALLÅÅÅÅ alla söta.. Och alla ja.. Mindre söta :D

Detta är JOHANNNAAAAAAAAAAA mooolliiiniiis :D

är över hyper...

MEN iaf

är hos julia... den ... konstiga.... :D:D:dfbpdfåpbgdfbkdsfkbdsfbojsm

Jaaaooo... ööö

Jag .... Hej :)

det är kul att hälla vatten över julia :)

jaja pallar inte med att blogga mer...

Hejdå alla

tjocka,underbara,söta,fula,icke tjocka,små,stora,lå´nga,korta

Av sofie julia - 1 maj 2011 22:16

hej hej!
nu har jag precis lanat sönder matte nu måste min hjärna vara jätte stor med allt detta i den XD


men ja idag har jag varit med johanna och eftersom de regnade så kollade vi på film det blev scream 3. och hon sprutade ner mej med massa vatten :( hon är dom :(


men ja nu ska jag gå o duscha ha det så bra hejdå<3


//julia<3

 

ni får en gammal bild<3


Av sofie julia - 1 maj 2011 13:15

   hej hej!

igår blev de inte så mkt uppdatering från min sida :( sorry för de men jag var knappt hemma.

för först va ju jag på kalas så jag va typ hemma 7 och sen gick jag ut med hunden med mamma o min kusin marcus i typ 1 och en halv timme.

sen träffade jag sofie och lovisa så träffade vi johanna,ricky o alex sen stack alla vi till måns o damon så typ kollade vi på film där. så ja de va min valborg XD hehe



men ja idag har jag inga planer typ bara vara hemma och plugga för jag har matte prov imorgon -.-

så jag hoppas verkligen att jag blir Godkänd iallafall . men vi får se ha de så bra

haha oseriös bild XD

//julia<3


Ovido - Quiz & Flashcards