hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 4 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA / VITTS  


vrf står jacob i ett hörn när han fryser?


jo för att han har hört att de är 90¤ (grader) XD


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅ XD

 

P.S de va olivia som kom på den elr kunde den XD de va drf den va så dålig XDXDXD

mohahaha X)


//julia<3

Av sofie julia - 4 maj 2011 12:18

      Chaoo, hemma idag igen :(. Känner mig trött och hängig och är fortfarande mega förkyld med lite feber :(.

Men ska till stallet senare och pyssla och även ta en lång skrittur.

Tar med kameran men dock digetal kameran så ni får inte dom bästa bilderna men bilder är bilder eller hur? Men får se om det bara blir på Tulle eller om mamma kan fota när jag skrittar också.


Varför jag inte använder min system är för att jag inte kan finna laddaren :(. Men ska leta så sjukt mycket nu i helgen och annars får jag väl skaffa en ny men det är fett dyrt.. Det var endå bara typ 2 veckor sedan jag hade den så den kan ju inte bara försvinna..

/sofie


Varning för dom seriösa bilderna !!

Av sofie julia - 3 maj 2011 21:00

hej hej!

nu är de äntligen dags för desperet housewives

så nu ska jag njuta av de

sen efter de är det cuger town (stavnig) som jag ochså älskar detta blir ju bästa kvällen :P


men ja hejdå


//julia

<3

Av sofie julia - 3 maj 2011 15:08

hej hej!

nu sitter jag här o e inne på datan med ollis och hon ska turpera mitt hår :S hahaha XD jag kan ta bild på de o visa sen XD


fast olivia är lite nybörjare johanna gjorde de på mig igår shiit mitt hår stog fan ut XD


ja idag har jag bara varit i skolan inte min bästa dag blev tillsagd av 2 lärare att jag snackade för mkt en skulle medela hem och en tog in mig i sånt rum och sa att jag pratade så mkt så att de gick ut över mitt skolaarbete och att de inte gick så bra på matte provet men vi ska typ få tillbaka dom imorgon så ja vi får se vad jag får :P


men ja jag har inte så mkt mer att skriva om så bye bye <3

//julia<3

 

finaste bilden ever XD


Av sofie julia - 3 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA    


en gång stod Bellman och kissade mot ett plank.

Så kom polisen och sa. du de där är mot lagen.

Bellman: nej det är mot planket!


Det är nu ni ska skratta.

så skartta dåå XD

  

//julia<3


Av sofie julia - 3 maj 2011 12:55

Tjena, är sjuk :(. Var med på dom 2 första lektionerna sedan klarade jag inte fler. Men det var bra att jag klarade igenom engelsk lektionen det var den viktigaste för idag. Men det ända jag har gjort är väl att jag har legat vid tvn och datan och haft min älskade musik på ! Den gör min dag utan musik skulle allt bli jävligt hemskt!!


Jag har iaf feber ont i huvudet, mega förkyldning och hosta.. Kan det bli bättre? (host host).


Men mer uppdatering får ni kanske ikväll annars får ni vänta till imorgon får se hur jag känner mig då. Antingen går jag i skolan eller så är jag hemma och drar till stallet sedan ha ha . Ska iaf till Tulle imorgon och antagligen rida om min hand och min snuva klarar det. Jag måste verkligen börja rida henne lite nu är så fett sugen på att lära känna henne ordentligt!


Jag hoppas att ni andra är friska och kommentera gärna vad ni vill läsa om! Vi gör som ni säger om ni bara berättar vad ni vill ;).


Tja då :).

Av sofie julia - 2 maj 2011 21:58

hej hej!
nu sitter jag och tjockar  mej med godis har precis komit hem från en runda med vovven <3


men jag tänkte börja med en ny grej att varje dag kl 1 så kommer det upp en rolig historia   

det kommer nog inte komma upp varje dag för jag kan inte så jätte många roliga historier :P

men jag ska försöka ;)


ha det så bra //julia<3


Av sofie julia - 2 maj 2011 20:15

dagens låt blir... snoop dogg- sweat


 

/sofie

Ovido - Quiz & Flashcards