hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 19 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


BLONDIN SKÄMT!! :p


Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud?
Turist.

hahahXD


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!!

SÅ SKRATTA DÅÅ!

  

//julia =)

Av sofie julia - 19 maj 2011 12:00

hej hej!

här får ni en bildbomb på min hund : )


dessa bilderna är gammla (från förra sommaren) tror jag;)

        


här kommer vid olika tillfällen :)

                        


och nu dom senaste bilderna som jag tog för nån dag sen<3

             

naaw  är han inte söt<3


//julia

Av sofie julia - 18 maj 2011 22:04

hej hej!
haha ni kommer ihåg när jag va på entre med olivia o sofie här kommer bilder på de jag köppte haha vet att de va länge sen men ni får de ändå ;)


   

denna klänningen.

new yorker 165kr ;)

    

alla dessa ringar!

H&M 50kr för alla

 

dessa örhängena diamanteran o dom svarta har lika många storlekar som dom silvriga.(9 par totalt)

alla dom örhängena. H&M 30 kr


ja de va de de va billiga saker va ;)

//julia

Av sofie julia - 18 maj 2011 21:53

hej hej!

kom typ hem från ridningen för en timme sen och sedan dess har jag bara slappat och kollat  bloggar. och jag ska snart gå och duscha.


men idag bytte vi hästar och jaf fick........... MYYYYNNNNTTTAAAA !!!<3<3<3

shiit så glad jag är!!!

hade nästan glömt hr de va att rida henne. jag har ju haft jack innan och han är skit seg och man har ingen bra sitts på han.

men herregud vilken skilnad att få byta till mynta här fick man istället försöka sakta ner hela tiden.


men jag älskar verkligen mynta de känns som att sitta på en ängel som flyger gud jag älskaaaar deej !!<3<3<3

man behöver knappt skänkla på man behöver bara smacka lite så kommer hon upp i trav och om man trycker till med benen så börjar hon galoppera! haha de gjorde hon när vi red utan stigbyglar och jag va inte alls bärred så jag trillade nästan av ;)


men ja jag stog typ o mös med henne över länge i boxen och tog lite bilder så dom kommer upp när jag har laddat upp på datan :)


och en sak jag stör mig på de är att min mormor alltid ska vara såå snäll.... vrf !!!! idag gav hon en från stallet skuss hem och så fick vi äta på burger tsm med han :S dumme mormor ;)


ha de så bra //julia<3

Av sofie julia - 18 maj 2011 20:15

hej hej!

här kommer dagens outfit och facelook.

   

tröja: stadium 700kr typ över gammal

linne: H&M 70kr 

jeans: ginatricot 200kr


//julia 

Av sofie julia - 18 maj 2011 18:00

hej hej!

här kommer dagens låt. break even "cover" av maddi jane. jag tycker hon sjunger den riktigt bra :D


bra eller dålig?? vad tycker ni??

//julia


Av sofie julia - 18 maj 2011 15:38

hej hej!

orkar inte be om ursäkt för jag inte uppdaterar men skit i de nu för nu ska jag bomba lite med inlägg både tidsinstälda,roliga historier,dagens låt, vanliga osv ;) hehe

men ja i vanliga fall så har jag ju inte så mkt tid på onsdagar jag slutar 10 i 3 sen ska jag hem så då e jag typ hemma vid 10 över sen ska jag äta mellis och sen ut med min hnd i 40 min sen ska jag fixa mig för ridning sen kommer jag hem halv 9 så ska jag äta sen har jag offtast massa läxor o sen ska jag duscha o lägga mig så jag de blir inte mkt tid över till datorn ;) haha.


men idag så ska jag inte ut med min hund för jag och min bror har bytt dagar för denna veckan ;) och jag har ingen läxa till imorgon för då e de typ sån miljödag :D så jag börjar 9 o slutar 2 så vi ska inte ha nåra lektioner alls bara typ hålla på med miljön:).


men jaja så nu ska jag blogga en massa så vi hörs bye bye

//julia


ps. sofie har sin dator hos sin mamma som hon ska till idag de är drf hon inte har kunnat blogga de senaste dagarna.

  

hahah hittade en gammal bild naw så liten jag ser ut men de e typ bara 1 år sen xD har jag förändrats mkt ?? :P

Av sofie julia - 17 maj 2011 14:45

hej hej!

här får ni lite fina redigerade bilder :)<3

         

vad tycks??<3


//julia

Ovido - Quiz & Flashcards