hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 10 maj 2011 18:00

Tjo, nu har ska jag snart käka men  vi kör ett snabb inlägg ändå ;)

Har varit med Ricky, Lovisa och johanna och dom börjar skrämma mig.. Dom låg i en gunga där det typ inte var sol ist för att ligga mitt i solen och bara steka..

Inlägget får bestå med bilder, skriv vad ni vill se för bilder.

Hoppbilder

rid bilder

dressyrbilder

poträtt osv...


             

Av sofie julia - 10 maj 2011 15:02

hej hej!

detta är dagens out-fit :D

 


okej

byxor vet ej vet ej

linne H&M  vet ej

kofta H&M 150kr


detta är min outfit idag :P

//julia

Av sofie julia - 10 maj 2011 13:23

hej hej!

fy vad jag har mycket i skolan nu har massa prov som kommer :(


förra måndagen hade vi ju matte prov sen imorgon ska vi ha NO prov och på tisdag ska jag ha SO prov och frdag nästa vecka ska jag ha engelska prov :(


och sen har jag annan läxa över de fy va tradigt :(


men ja nu ska jag och olivia göra lite NO :(


ha de så bra ute i solen och sola lite för mig också ;)

  haha hittade denna snygga milden på google ;)


//julia

Av sofie julia - 10 maj 2011 12:15

/sofie

Av sofie julia - 9 maj 2011 21:24

Halloj, red chiao idag han var feta seg men ändå duktig, min feta lilla fula ponnie ;).

Sedan har jag varit ute ock powerwalkat i typ en timme.

Nu är det tajming för läxa.

Puss och kram! ;).

Hoppas det var kul att läsa mitt super duper roliga inlägg ni får en bild för ni ens pallade . Haha.

  /sofie 

Av sofie julia - 9 maj 2011 20:49

hej hej!

vet att de har varit rätt dålig uppdatering. men jag kommer inte på något att skriva om.

men ja nu sitter jag typ bara o kollar på tv och väntar på att mamma ska komma hem med mitt chokolade :D hehe


men de är faktiskt synd om mej för jag tror att jag har fått sofies förkylning :(


men jaja ha de så bra bye bye puss haij ;) haha //julia

 

ni får en gammal bild på mej o iris <3

Av sofie julia - 9 maj 2011 16:16

den är så sjukt bra <3


//julia

Av sofie julia - 9 maj 2011 12:00


/sofie


Ovido - Quiz & Flashcards