hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 13 maj 2011 18:26

Hallej :). Idag har vi varit på Entrè julia, jag och olivia. Själv shoppade jag inte men Julia och Olivia gjorde ;), bilder kommer ni antagligen få se på vad Julia shoppade.

Det var nära på satt hon köpte ett par assss F U L A skor!

Men jag klarade mig utan att få se dom poooh!


Men vi sitter bara och chillar för att snart äta sedan dra ut! :D .

Har föresten haft studiedag idag skönt!!!

Men ni får ha en toppen dag!

Inlägg kommer ikväll! :)

/Sofie

Av sofie julia - 13 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


Det var en gång en dansk, en norsk och Bellman som skulle tävla om vem som kunde vara längsta tiden inne i en svinstia.
Först gick dansken in, men efter en minut kom han ut och stönade:
"Grisen fes!!"
Då gick norsken in efter två minuter kom han ut, grön i ansiktet och stönade:
"Grisen fes!!"
Då var det Bellmans tur att gå in i svinstian. Efter tio minuter kom grisen ut och stönade:
"Bellman fes!!"


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅÅ!!  


//julia  =)  


 

Av sofie julia - 12 maj 2011 23:38

hej hej!

nu sitter jag och olivia och är skit trötta haha XD fast klockan inte är så mkt. vi har varit ute hela kvällen hade rätt kul :p


men ja jag skulle ju igentligen ladda upp en video på olivia när hon är jätte flummig men nu får jag inte de :( :( :( hon e taski :( :(


men jag har inte så mkt att skriva om och jag är för trött för att skriva så vo ses :) <3 //julia <3

Av sofie julia - 12 maj 2011 18:30

i will be med avril lavigne

den e jätte bra :)

//julia

Av sofie julia - 12 maj 2011 17:31

hej hej!

vill bara säga att de kommer komma upp ett video inlägg med olivia någon gång ikväll ;) haha så håll utkik :D

//julia

Av sofie julia - 12 maj 2011 16:38

hej hej!

nu är jag med olivia :) och jag tycker faktidkt lite synd om henne för vi ska sova över idag och jag har inte en av mina trevligaste dagar XD haha

jag typ fick värsta damp på mitt hår o började nästan böla så nu har jag huckle :) haha.

och jag har väldigt mkt tankar i mitt huvud om många saker ;) hehe både bra och dåliga :/


men ja imorgon har vi iallafall studiedag så sköönt men jaja vi får höras senare puss haij ;)

här kommer en bild på olivia :)  lite knäpp ;P

       

detta är en ÖVER sööt bild på olivia ha de så bra hejdå

haha den e över gammal också :)

//julia

Av sofie julia - 12 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


det var en gång 3 gubbar som satt och pratade.

så sa den ena gubben:

gubbe 1: jag slår vad om att jag har minst händer i världen

gubbe2: jag slår vad om att jag har minst fötter i världen

gubbe 3: jag slår vad om att jag har minst kuk i världe XDXD


sen kollade dom i guines rekord bok.

och gubbe 1 o gubbe 2 hade minst fötter o händer.

och när gubbe 3 skulle kolla så skrek han vem faaan är justin bieber XD


hahahahahahah XD


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅÅ!!  

  

//julia

Av sofie julia - 11 maj 2011 21:45

detta får bli dagens låt :)

//julia<3


Ovido - Quiz & Flashcards