hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 23 maj 2011 10:30

hej hej!

här kommer bilderna på mynta sen i onsdes

             

visst är hon söt

//julia

Av sofie julia - 22 maj 2011 20:30

hej hej !
detta får bli dagens låt <3 impossible "cuver" med maddi jane.

bra / dålig??


//julia


Av sofie julia - 22 maj 2011 18:31

hej hej sorry för dålig uppdatering men i fredes åkte jag till pappa sen kom jag typ hem därifrån kl halv 4 på lördagen sen skulle jag dusca köpa present fixa mig och allt sen kl 7 skulle jag på fest och kom hem 11 sen orkade jag inte blogga var helt slut ;)

men shiit vad kul de va ;D förutom en sak :(.... stackars ollsan


men ja sen idag har jag inte haft blogg humör :/ har bara varit med olivia och josefin o vi träffade måns H och måns K sen blev de dåligt väder så vi stack hem till josse och berättade spök historier xD de va faktiskt läskigt för de va helt mörkt i rummet sen åskade de och blixtrade o spö regnade :p


men ja nu har jag precis ätit lite tjockis mat hehe så blir de när man lagar egen mat ;)

 

mums ägg o becon + cider ;)


//julia



Av sofie julia - 20 maj 2011 15:23

hej hej!

jag har jätte brottom ja ska till pappa nu så ja jag måste dra så jag kommer inte blogga mer idag och imorgon men puss haij <3


//julia

Av sofie julia - 20 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  



Kunden kunde inte koppla upp sig på nätet.


Supporten: ”Är du säker på att du använt rätt lösenord?”


Kunden: ”Ja jag såg när min arbetskamrat skrev in det.”


Supporten: ”Kan du säga mig vad lösenordet var?”


Kunden: ”Det var fem små stjärnor.”

DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅ!!  

  

//Julia 


Av sofie julia - 19 maj 2011 20:57

hej hej!

asså vet ni så smart jag är :) jag har ju engelska prov imorgon.

och jag har glömt alla böcker papper och allt man behöver för att öva! och jag har inte övat något alls.

men jag har en halv timme imorgon i skolan som jag kan öva på så ja vi får väll se hur de går XD


men nu är jag så sjukt trött skulle kunna gå o lägga mej nu o somna på en sekund;)

men ja nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs //julia<3

   

ni får två bilder på mig<3

Av sofie julia - 19 maj 2011 16:00

hej hej!

här kommer dagens låt!

jessie jay price tag över bra :)

//julia


Av sofie julia - 19 maj 2011 14:58

hej hej!

kom hem från skolan för en stund sen okej de va typ en timme sen.hehe

men ja idag hade vi ju sån miljö dag. de va ganska segt men de va ju bättre än en vanlig skoldag ;)

men ja nu ska jag väll snart gå ut med min hund och sen vet jag inte om jag ska vara med nån.annars får jag väll göra lite läxa för jag har engelska prov och so läxa till imorgon :(


//julia

 

haha jag bara tog en slump bild;)

Ovido - Quiz & Flashcards