hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 11 maj 2011 21:11

Halej, har precis ätit ska duscha sedan träna lite ;). Eller kanske tvärtom haha ;).

Men red Tulle idag och hon var så sjukt fin, vi red ute och guud va hon var snäll och ja allt var perfa!

Imorgon kommer bloggen vara lite död pallar inte göra tidsinstälda och kommer inte hem fören senare. Men ni får klara det.

'Kom på att jag hade gloser till imorgon så nu måste jag dra :(.


Veronica maggio med albumet satan i gatan är gryymt!!

Hiss till det!

/sofie

Av sofie julia - 11 maj 2011 20:49

hej hej!

nu har jag precis kommit hem från ridnig de gick faktidkt bra idag de va väldigt jobbigt också XD


men de bästa är tt vi ska byta hästar nästa gång o jag har önskat MYNTA :DDDDDD yaay så vi får hålla tummarna på att jag får henne ;)


men nu måste jag göra läxa jag har spanska prov imorgon och engelsk läxa :(


hejdå//julia<3


PS. tyvärr blev de inga bilder glömde helt att ta sorry :(

Av sofie julia - 11 maj 2011 17:45

Eric saade är så sjukt snygg! Gaaalllleet!


   

/sofie

Av sofie julia - 11 maj 2011 16:07

hej hej!

nu gör jag inte så mkt har typ precis sovit i en en kvart elr något ;) haha riktigt skönt faktiskt.

men ja jag ska typ snart ut med min vovve sen ska jag göra mig klar för ridning :D


men ja idag på svenskan så kom de sån handikappad så skulle vi ställa frågort till honom o så för vi har läst hans bok.

men jag tyckte de va riktigt synd om honom, han satt i rullstol o kunde knappt se en och hade svårt för att prata :( ne uch man får vara glad att man inte är handikappad.


men ja nu ska jag platta håret föör en kille i min skola hälde massa vatten på de:(


men jaja //julia

  haha ni får en jätte smexig bild på mej o lollo

Av sofie julia - 11 maj 2011 15:45

jag vill ha en gpa, en racesafe väst och pioneer!


      

Och klart apan också ;)!

 


/sofie

Av sofie julia - 11 maj 2011 12:15

Jag verkligen älskar den kombinerade färgen, röd,blå och vit.

Den är fett snygg på tävlingsplatsen som på träningar. Det går att matcha kanon också. Cred till den som kommit på dom färgerna tillsammans!


     


Loooovvvveee !! <3

/sofie

Av sofie julia - 10 maj 2011 20:47

Schabrak gör rätt mycket till hästen, dock bryr jag inte mig till 100% men jag tycker ändå man ska anpassa sig lite. Här kommer några märkes schabrak jag tycker är snygga. Detta är bara några av alla!

 

GG schabraken är sjukt snygga och stilrena finns också i många olika färger så går att matcha till det mesta.




  Scapa schabraken är snygga dock är det mer "sticka ut" färger. Om man ska ha ett Scapa ska man ta i någon cool färg tycker jag, det är dom till för lixsom ;).

Svårt att matcha om man inte har en färgade neutrala byxor.

     Jw schabraken. Jag har fallt för just dom här jag gillar inte samet igentligen men dom har gjort det snyggt måste jag säga!


/ sofie


Av sofie julia - 10 maj 2011 20:28

hej hej!

nu har jag precis städat hela mitt rum som mamma har tjatat om ÖVER länge,duktigt va :D


här får ni före o efter bilder ;)


FÖRE

               

haha de såg ännu värre ut men jag hade redan plockat undan lite innan jag tog bilder XD


EFTER

             


ja ganska stor skilnad va ?? XD


tog typ en timme så ja nu är de väll tilbaka till pluggandet som gäller :(


//julia

Ovido - Quiz & Flashcards