hesterbest

Alla inlägg under maj 2011

Av sofie julia - 6 maj 2011 15:45

hej hej!

jag tog lite bilder på min söta mynta i onsdags om ni vill se dom så krävs de minst 3 komenatarer ;)


//julia

Av sofie julia - 6 maj 2011 14:13

hej hej!

dagens planer är först ska jag typ vara med lovisa olivia jonathan och erik h vi ska typ upp i stan fast jag vet inte vad vi ska göra där XD


men ja sen ikväll så vet jag inte om vi ska grilla elr något sånt men ja vi hörs senare när jag har tid :P


hejdå//julia<3

 

ni får en liten bild ;)

Av sofie julia - 6 maj 2011 13:00

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


Klas tillhör den där typen som alltid gör bort sig .
& en kväll var han på en fest o bjöd upp en ung vacker dam.
- jag gjorde bort mej rejält nyss, sa han till henne
- gjorde du?
- jaa, du seer den där fula gubben där borta, han med den äckliga vårtan på näsan. Jag sa till honom att jag aldrig sett en så tjock kärring som hon som sitter där borta, och då var det hans fru!
- Jaha, sa flickan, och vad sa pappa då?


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅÅ!!!  

 


//julia<3

Av sofie julia - 6 maj 2011 12:00

Vill ni ha en regäl bildbomb på lördag?  kommentera då ;). Bilderna blir såklart på Tulle och kanske någon till häst . Minst 5 kommernatrer!



Av sofie julia - 5 maj 2011 21:57

hej hej!

som ni ser har jag gjort ny header detta är inte den vi ska ha men de blev lite struligt när jag skulle ladda upp den andra så gick inte de så jag måste göra om hela bilden o sen spara den på ett annat sätt men de hinner jag inte nu ;).


så den riktiga kommer typ imorgon elr när jag har tid för nu vet jag hur jag ska göra iallafall ;) hoppas att ni gillar denna för vi kommer blandannat  ha me dessa bilderna :)


hejdå //julia<3

Av sofie julia - 5 maj 2011 21:25

Tja, idag red jag Cobben. Han  är en galopp häst men han var så sjukt fin ! Men i höger (?) varv var han stel och ville inte ställa annars gick han kanon! Nästa gång ska jag nog önska han på dressyrtävlingen haha ;). Jag kan säga att jag själv red som en kratta mina händer ville inte vara på rätt plats min rygg ville inte vara rak och jag red almänt dåligt men huvud saken var att han var fin :).

Nu kommer nog antagligen headern upp Julia håller på och fixar nu ;).


Ni börjar faktiskt bli grymma! fortsätt att kommentera och kolla ! Utan er ingen blogg tänk på det ;). 

Av sofie julia - 5 maj 2011 20:04

hej hej!

vet att vår header är lite konstig :P

så idag satte jag mig och gjorde en ny :) själv tyckte jag att den blev väldigt bra :)

nu ska den bara godkännas av sofie sen ska hon visa mig hur man gör. kanske blir att den kommer upp i kväll elr senare i veckan :)


men ha det så bra //julia<3


Av sofie julia - 5 maj 2011 17:14

hej hej!
haha detta är vad jag och olivia har gjort idag XD

så jäkla kulXD

NI MÅSTE KOLLA !!!!!


 
 

hahahani kan spola fram ganska långt :D

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards