hesterbest

Alla inlägg under juni 2011

Av sofie julia - 18 juni 2011 16:15

hej hej!

denna får bli dagens låt "mother love" de är inte dom som sjunger den igentligen men dom sjunger den mkt bättre :D

//julia<3


Av sofie julia - 18 juni 2011 12:30

hej hej!

detta är vad jag vill ha från ridningen!

 

dessa stövlarna verkar så sjukt sköna. tyvärr inte så jätte fina men ändå;)

 

denna hv polo tröjan skit snygg<3

   

och denna hv polo tröjan också skit snygg i båda färgerna<3


//julia


Av sofie julia - 18 juni 2011 11:47

ching chong shoo ! ;)

haha ne men hejsan alla fina leeesare ;)

idag ska jag typ upp till entré igen med sofie för vet ni vad jag har pengar :D mohaha och jag är galen i att shoppa så ja ;)


ne men jag har gjort lite tidsinstälda inlägg som kommer upp under dagen ;)


så ja vi hörs när vi hörs :P föresten de är as bull att börja sommaren med en målnig dag "GUD vad är de för stil"fixa lite sol till oss förfan.

 

i want sunshine :D

//julia


Av sofie julia - 18 juni 2011 00:34

hej hej!

nu sitter jag och kollar på the ring 2 och håller på att fixa inlägg o sånt till imorgon :)

så ja ni får se va de kommer upp för något imorgon<3 //julia

 

Av sofie julia - 18 juni 2011 00:12

Hej, måste bara hissa Nellie Berntsson (nellieberntsson.blogg.se) s syster smilla, hon är helt underbar, det går bara att älska

http://nellieberntsson.blogg.se/2011/june/cha-cha-bloggen333.html#comment


Klicka på länken så kommer ni direkt till inlägget hon skrivet+ video.


Jag älskar Smilla '! <3

/sofie

Av sofie julia - 18 juni 2011 00:10

hej hej!

här kommer bilder på de jag köpte :)

 

denna ringen :) vet inte vad affären hette men de kostade 89:-

   

lös naglar :) cubus 64:-

 

detta linnet från newyorker 169:-

kommer inte bli någon favvorit för de trillar ner hela tiden :S


men ja de var de jag köpte :) inte så mkt men åker nog dit snart igen ;)

//julia


Av sofie julia - 17 juni 2011 18:43

Hejsan, just nu sitter jag hos Julia snart blir det nog utgång för att hitta på någon !

Nu jävlar firar vi för det är slut på skol-helvetet ;) !

Dock kommer jag sakna sönder honom ... :( <3

Och en del andra, nästa år kommer ju alla dessa äckliga fjortisar i 5, detta är sant dom är fjortisar! skämmiga haha ;).

Just nu ser det ut som om Julia druckit lite för mycket.. HAHA;)  PUUUS!

Men ni får ha det så grymt för det ska vi!


   

OBS Julias bilder!


Jag saknar dig redan..<3


/sofie

Av sofie julia - 17 juni 2011 18:07

hej hej!

nu har jag äntligen sommarlov:D fan va nice ;)

idag har jag haft avslutning och sen fikat med mamma o mormor sedan varit på entré med pappa o tim (storebror) vi fick varsin tusenlapp av pappa så now i have money :) gilla gilla gilla... men ja de kommer bilder på de jag köpte sen :)


här får ni en bild från avslutningen jag ser hemsk ut men har ingen annan än..

 

          johanna         nora              jaaag            sofie         lovisa             elin



//julia

Ovido - Quiz & Flashcards