hesterbest

Alla inlägg under juni 2011

Av sofie julia - 5 juni 2011 14:30

hej hej!

här kommer videos från förr förra gången på ridningen ;) när vi hoppar bommar på något konstigt sätt så laddades bara alla filmer upp utan bilder så jag ska testa igen o se om de funlar ;) för sofie tog ju över många bilder ;)


 


jag e den i torkos tröja om ni inte ser de rider på mynta :D

//julia

Av sofie julia - 4 juni 2011 20:28

why do everything have to be so difficult?

why can't we have a life without problems,

a life there you always are happy!

why can't you find the answere on every question?

so you always can do the right decisions?

some days i miss you and some days i don't

and right now i thinking of you<3


 

true words<3

Av sofie julia - 4 juni 2011 13:00

hej hej !

jag är så snäll för jag har bestämt mej tt lägga upp videorna hahahaXD


okej ni får först denna på sofie jag varnar känsliga tittare XD hahaha


lite mysko elr?? XD de e jag o cajsa som sitter o skrattar om ni undrar o cajsa filmar


och sen har vi när vi va o bada så snodde dom min mobil och var en aning konstiga hahaha XD varnar er än än gång XD


hahaha XD de e ws som filmar o karp med glasögonen och den andra killen e HL se´n e de johanna XD vi andra e o badar ;)


haha XD ja nu fick ni dom. vet mina kompisar är inte dom normalaste haha

//julia



Av sofie julia - 4 juni 2011 10:33

hej hej!

idag blire att chilla ´på stranden igen fast då måste jag ju ha solkräm på mej såklrt ;)


men ja jag vet inte riktigt vilka som ska me men jag ska försöka ta lite bilder också :D


och de kommer komma upp videos när jag rider så håll utkik ;)

och ja de kanske kommer upp 2 cp videos också de får ni helt se för jag vet inte om jag vill ladda upp dom här dom är lite väll mysko ;) hahaha

men ja kanske :)


//julia


Av sofie julia - 4 juni 2011 01:40

hej hej!

nu sitter jag o sjunger till nice musik och har världens solbränna :( buhu

 

så ser de ut på ryggen fast de ser värre ut i verkligheten

 

och här ser man min axel :/


men ja jag var ju ute sen och de va väll kul jag va med nallen olivia clifford lovisa johanna emil o liridan en gammal kompis som jag inte träffat på över länge

och jag tog faktiskt lite bilder :D

så här kommer dom :)

                       


olivia                                      o jag o johanna som var en aning flummiga ;)

nallen                                      o clifford


fina lofisa                                     o lille nallen


fina jag ;)

emil som puttar fart på liridan ;)


men jaja hejdå //julia<3

Av sofie julia - 3 juni 2011 18:39

hej hej!

idag har jag varit på stranden med alla bästa de va skit kul vi va först på 3 bryggan sen stack vi till brygga 8 för vissa ville spela fotboll (som dom inte gjorde ändå) men ja så bada vi där och där va skit kul för man kunde hoppa och där va jupt också :D


men ja så jag har varit på stranden hela dagen och solat o badat och haft kul :D

och lovade ju att ta bilder men precis när vi skulle göra de så tar batteriet slut på mobilden men de kanske kommer pp en video sen när jag e o badar och mina kompisar har snott min mobil o filmar en väldigt lång film haha XD


//julia<3

Av sofie julia - 3 juni 2011 01:05

hej hej!

nu sitter jag med olivia i min soffa o vi kollar på tv vi ska väll snart lägga oss haha jag e skiit trött.

men ja idag var vi hos en kompis o kollade på film de va skit kul först kollade vi på the grudge 1 sen såg vi baksmällan 1 haha den va skit bra ;)


och ja sen hade vi bara kul o lå o slappa nice ;) hehe de va jag wd olivia sofie lovisa johanna henrik valdemar johan cajsa ricky noel o nallen som vi va hos :D de va skit kul.


men tyvärr tog jag inga bilder eftersom vi bara tittade på film knde jag ju inte komma där o fotta mitt i allt XD haahaha.


men imrgon ska vi bada och då kanske jag tar lite bilder ;).


men jaja hejdå //julia


Av sofie julia - 2 juni 2011 14:00

hej hej!

fick en komentar som vi har fått lite då och då så jag tänkte skriva de här nu :)


Daniella


Kan inte ni någon gång lägga ut bilder på dom ni är med?? :D

svar:jo de är klart vi kan men man glömer de offta men jag och sofie ska ju till nallen ikväll så då kan vi ju passa på att ta lite bilder för där kommer vara alla som vi brukar vara med ;)








  hade ni velat de för då krävs de lite komentarer och sen kan jag lova er en liten bildbomb men ha de så bra //julia<3

Ovido - Quiz & Flashcards