hesterbest

Alla inlägg under juni 2011

Av sofie julia - 10 juni 2011 19:15

hej hej!

här kommer dagens outfit :)

 

tröja:linne

byxor:jeans

skor:nya converse :)

hår:hästsvans

humör:glad :D
längtar: till skolavslutningen

borde göra: ut o springa ;)

vill ha: peeeengar


//julia<3


Av sofie julia - 10 juni 2011 18:23

hej hej!

nu sitter jag o lyssnar på musik och funderar lite på om jag ska ut o springa fast de e kanske lite varmt :/

men ja jag vet inte riktigt vad som händer ikväll kanske ska jag till pappa men ja min kusin skulle ringa och de kommer nog bli ett ganska långt samtal hehe ;)

men ja vi får se ;) de är skönt att de är fredag iallafall sen slutar vi på fredag yaaay :D längtar :D


men jaja ni får ha de så bra och förresten jag kan ha pannlugg nu om jag vill så här ser de ut då XD

       

haha tycks? hiss /diss :P de blir en diss för mej iallafall.

(men jag har sne lugg fast jag kan ha pannlugg ;) )

//julia<3

Av sofie julia - 9 juni 2011 22:23

hej hej!

gör ett snabb inlägg sen måste jag lägga mej fastnade i massa gamla bilder o videos på datan gud va mkt minnen asså<3

men ja jag var ju och klippte mej och de blev inte bra hon som brukar klippa mej hade slutat :( så de va nån annan och hon klippte min lugg alldeles för kort så jag kan typ ha pannlug ist för snelugg :( men jaja den växer väll ut;)


men ja vi hörs imorn kanske lägger upp lite minnen då om ni har tur för nu hinner jag inte ;)

//julia<3

Av sofie julia - 9 juni 2011 13:35

hej hej!

nu håller jag på att tvätta fönster och de e riktigt dryyygt jag önskade att vi inte hae så många fönster -.- men ja jag har typ 3 st fönster kvar fy va dryygt sen ska jag till skolan o lämna pengarna och sen ska jag åka o klippa mej o handla skor :D men ja ni får ha de så bra så ska jag förtsätta att slava lita till :(

//julia

Av sofie julia - 8 juni 2011 21:04

hej hej!

kom hem från ridningen för en stund sen och har ätit och lite sånt ;)

men äntligen fick vi testa gallopera :D fast inte så mkt men lite iallafall vi delade upp oss i 2 volter och sen fick de va 3 åt gången på den ena vålten och då fick man gallopera jag kom tyvärr med 2 slööa !! så jag fick stanna av hela tiden men annars gick de väll ganska bra.

fast jag höll typ på att trilla av 2 gånger 1 gång när mynta sparka bakut ;) och sen en gånng när hon tog ner huvet så jag bara flög fram och tappa balansen men jag höll mej kvar :D

men ja och nästa gång är de sista :( buhu men då ska vi också få gallopera och jag ska antagligen på ett ridläger i sommar så ridningen kommer inte va helt död :)


men ja olivia var med och fotade men sen glömde hon att ge mej kameran så min mormor har den nu så de blir inga bilder :( tyvärr :(

men ni får ha de så bra //julia<3

 

men ni får en gammal söt bild på sötisen <3

Av sofie julia - 8 juni 2011 18:30

hej hej!

här får ni länkar till dom bloggar jag läser ;)


www.Dressyrmupparna.se

www.teamSL.blogg.se

www.dessyrnissarna.blogg.se

www.miixx.myshowroom.se

www.vilma.se

www.hesttjejerna.bloggplatsen.se

www.nellieberntsson.blogg.se

www.livingyourdream.blogg.se


ja de va typ dom :D skriv gärna vad era bloggar heter så kanske jag börjar läsa dom också :D //julis<3

Av sofie julia - 8 juni 2011 16:35

hej hej!

nu sitter jag och lyssnar på musik.Och snart kommer olivia sen sticker vi till ridningen och hon ska även fota så vi får väll se om de dyker upp lite bilder här senare.


men ja imorgon är jag ledig :D för vi har en sak som kallas opperation dagsverk så alla elever ska jobba hemma elr var som helst och sen samla in pengar till barn i nepal typ :) så vi får en dag ledigt för de jag ska tvätta fönster hehe :P och jag ska även klippa mej imorgon och köpa skor :D och sen får jag se om jag hinner bada hehe ;)

men ja så vi hörs nog ikväll ha de så bra //jullsan :D

  

ni får en bild från tenneriffa på två små söta hästar som jag såg där <3 :D

Av sofie julia - 7 juni 2011 18:59

hej hej!
nu sitter jag o läser :( måste läsa jätte mycket till imorgon typ 60 sidor :(

men ja så jag tar en liten paous från de haha ;) fast jag har typ bara hunnit läsa 10 sidor för jag va o badade med johan och wd vi tog ett litet dopp haha faktiskt ganska skönt :D men jag vet att vår uppdatering suger men de e bara för att de e sommar så e man typ te hela tiden men men vi får försöka bättra oss :D hehe


men ja så nu ska jag bara fixa en sak på datan sen återgå till läsandet:( buhu

//julia<3

 

ni får en bild på myntis :D

Ovido - Quiz & Flashcards