hesterbest

Alla inlägg under juni 2011

Av sofie julia - 26 juni 2011 00:07

hej hej<3

nu lyssnar jag på dom 2 bästa låtarna dom som var dagens låt idag och igår ;)

men jag får väll gå och lägga mej snart för ska typ till sån loppis med mamma imorgon och då måste jag gå upp tidigt :( inte för att jag ska köpa något men jag kanske hittar nåt gölligt till min lillebror o kanske nåt rid grajsemojs vem vet ;)haha


men ja så ni får ha de så bra för de ska jag :) //julia

 

ni får en gammal bild för jag är så snäll<3 //julia

Av sofie julia - 25 juni 2011 15:45

hej hej!
detta blir dagens låt sååååå bra älskar den <3333

chris medina "what are words"

bra /dålig????  //julia<3


Av sofie julia - 25 juni 2011 13:38

hej hej!
nu har jag precis suttit o kollat igenom haaalva teamsl s blogg för att jag hade hört världens bästa låt i något inlägg och de va över länge sen så jag fick kolla över länge men tillslut hittade jag den och vet nu vad den heter <333

och låten kommer komma upp på dagenslåt lite senare idag ;)


men ja idag vet jag inte vad som händer kanske ränsar lite på rubben o i garderoben de är ganska full ;) hehe


men ja ni får ha de så bra så hörs vi senare och vill ni ha en sant elr falskt idag så för ni komentera "ja " jag vill ha minst 3 komentar ;) och jag gör den svårare idag ;)

  

jaag älskar denna bild den e såå gullig <33

ha de gött //julia :P


Av sofie julia - 25 juni 2011 00:16

hej hej!
vet väldigt dålig uppdatering men jag har varit hos mormor hela dagen sen kollat film så jag har helt enkelt inte haft tid så ni fick nöja er med ett tidsinställt ;)


men ja den som gissade rätt först på sant elr falskt var sandra hon skrev ingen blogg men om du har en blogg så komentera så länkar jag dej så fort som möjligt.


men om ni vill att vi ska fortsätta med detta "sant/falskt" så får ni också vara engasherade (stavning) för denna gången fick jag bara en komentar.

men ja rätt svar va då falskt jag har luggen på vänstersida och inte höger ;)


puss på er //julia

Av sofie julia - 24 juni 2011 13:00

hej hej!

här kommer dagens låt gammal men ändå bra :D "rolling in the deep" med adela

//julia



Av sofie julia - 23 juni 2011 20:15

hej hej!

en sak som olivia tipsade om när jag behövde tips för bloggen var en "sant elr falskt"


så jag får väll ta och göra de.

jag kommer göra på lite olika sett varje gång så att ibland är de lite svårare och ibland lite lättare ;)

och den som gissar rätt först får en länkning :D


jag har ju snelugg.  så är de sant / falskt att jag har den på höger sida ??


komentera nu vet att den inte va så bra men ja jag kom inte på något annat ;)

 

//julia

Av sofie julia - 23 juni 2011 19:27

hej hej!

sorry för dålig uppdatering från både mej o sofie,jag ska försöka bettra mej men sofie kommer nog inte uppdatera över helgen för hon ska till falsterbo.


men jag ska försöka.

//julia

Av sofie julia - 23 juni 2011 01:16

hej hej !

nu bloggar jag helt för eran skull för ni anar inte så trött jag är jag vill bara börsta min gula tänder;) o lägga mej i mina mjuka sköna säng och drömma om.... :P


ne men jag fattar inte hur jag kan vara så trött elr jo i försig så sov jag ,johanna,cajsa,sofie o olivia över hos olivia vi hade skit kul typ satt o snackade hela natten jag och sofie var dom som var uppe längst vi somnade ungefär vid 5 tiden och då va vi inte trötta vi va jätte pigg vi satt o skratta o jag typ va uppe o sprang men sen fick vi ändå försöka sova för annars skulle vi vara helt förstörda dagen efter ;)


sen igår så skulle vi igentligen sova över hos johanna men jag o sofie orkade inte så vi sov över hos mej ist. ocg såg typ först en film på tv sen en skräckfilm som  va jätte rolig (the shining) och efter den ville jag sova men då skulle vi helt plötsligt se (the last song) så då satt vi där o grät.

så klockan blev ungefär 3 innan vi sov och imorse vaknade jag kl 13:00 och de e 10 timmar så vi sov verkligen ut. men ja och nu är jag trött igen.


haha detta blev typ de tråkigaste inlägget genom tiderna.

så jag får väll bjuda på lite bilder sen kvällen vi sov över hos olivia :D


jag och cajsa med våra fina peddosmile :D

              

cajsa uppe i trädet :D

   olivia                   johanna               cajsa          jag

    sofie som inte vill visa sig 

         


vi är så fina elr hur :D

//julia<3

Ovido - Quiz & Flashcards