hesterbest

Alla inlägg under juni 2011

Av sofie julia - 17 juni 2011 12:15

Hej nu sitter vi antingen i kyrkan eller står vi och kramas välj själv ;).

Men iaf det har gått så sjukt snabbt jag kommer ihåg när man kom in på slottis och alla kollade på en man var yngst och visste knappt var man skulle, man kände ingen. Nu känner man många man vet exakt var allt ligger och man är snart inte yngst :).

Det har faktiskt gått sjukt snabbt! Nu sitter man i kyrkan (antgligen) och snart är sommarlovet här efter det börjar vi i 7. Det känns endå sjukt, tänk för inte så många år sedan var man en lite plutt ;).

Tiden går sjukt fort och det ska man förvara.


Alla där ute kom ihåg att leva i nuet, inte leva i förväg för den tiden kommer och ni kommer sakna tillbaks. Jag kan tänka mig när man är 70 år och kollar på gammla bilder ooo gud vad man kommer sakna det, kunna gå på fester, ha kul, va med vänner, bara leva, slippa betala, ja allt. Lev livet i nuet och njut!

                   

Puss /sofie

Av sofie julia - 16 juni 2011 23:28

Oh, his eyes, his eyes, make the stars look like they're not shining
His hair, his hair, falls perfectly without his trying
he's so beautiful, and I tell his every day
When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because boy you're amazing, just the way you are

His lips, his lips, I could kiss them all day if he's let me
His laugh, his laugh, he hates but I think it's so sexy
he's so beautiful, and I tell his every day. <3'

------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill inte vill inte, kommer sakna dig. Att möjligt vis få se dig igen någonstan är mitt hopp men vem vet du kanske åker någonstan flyttar, vad vet jag? Med det i tanken mår jag inte bra att veta att det kanske är sista gången imorogn, det var inte så det skulle sluta. Jag kommer alltid att älska dig, fast du igentligen inte vet någonting så vet jag att det är någonting gementsamt som säger klick. <3



Vänta HAHA jag suger på att skriva dikter eller vad det nu ska föreställa så det är okej, låt skrattet flöda fast det igentligen är slutet på en saga...:( <3 

             

Jag älskar verkligen sådana här bilder, dom betyder så mycket och är inte så "påhittat" utan mer riktigt, enligt mig!

Och nej jag är inte besatt av honom HAHAHA


/sofie

Av sofie julia - 16 juni 2011 21:38

heeeej!

vet ni vad jag e jätte glad för, imorgon e de skolavslutning, ja imorgon e de skolavslutning, ja imorgoon är de skooolaavslutniiing :D och sen börjar jag 7an :D  (de ska sjungas som en sång ;) ) fa va nice de kommer bli förutom att de ska regna :'( men jaja


men idag hade vi typ klassens dag vi spelade brännboll och städade och sånt och sen så va jag vid sofies klass så hade dom vattenkrig och jag va inte me för jag hade en 1 timme kvar i skolan. men sen kom emil (en i sofies klass) och sputa vatten på mej så jag va ju tvungen att ge igen men ist kom han och en till och omringade mej och hälde båda sina flaskor och detta hände några ggr :S men ja sen va jag dyngsur men jaja kul va de iallfall ;)


men ja snart kommer olivia för vi ska sova över idag igen (samma anledning som igår ) och ja sen händer väll inget mer.


förutom att, imorgon e det skolavslutning, ja imorgon är de skolavslutning, ja imorgoon är de skoolaavsluutiiing och sen börjar jag 7an :D

  //julia

Av sofie julia - 15 juni 2011 23:24

heej bloggenn :DD

det här är olivia , julias o sofies kompa :D

Jag går i julias klass och jag tänkte gästblogga lite nu :D


Nu e jag med julia och vi ska sova över ;DD

på en onsdag ! ;OO HERRE JESUS KORS !!

helt sick asså ;O


Ne det e för vi börjar 10 imorn och antingen fick jag vara hos mamma och gå upp 7... O.o ..tror inte det !

eller sova själv hos pappa ........... tänk så kommer häxan under sängen och tar mig ! :'OO aaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!


....så istället väljer jag att dras med monstret julia :D


som ni ser så e jag rolig och söt ! som ni kommer se på bilden här nere sedan :D


men ja hoppas vi sees ! och LÄS DETTA NU FÖR FAAN !! :DDDDD

men ja PUUUUUUSSSSS & HEEEJ LEVER PASTEJ 1!!!!:DDD


// Oliviaaa <3

  


jag just nuuuu :)

Av sofie julia - 15 juni 2011 23:15

hej hej!

ridningen gick bra idag och när vi galopperade så blev mynta sur på dom som va framför mej så hon la öronen så långt bak hon kunde och börjar galoppera över snabbt haha sen gör hon sån snabb sväng så jag hamna på hennes hals och sen när jag skulle glida ner så fasnar jag med foten haha så jag trillar ner på ryggen o armen hahahah men jag fick inte ont jag typ bara låg och as flabba. Detta hände 2 gånger när vi galopperade men jag höll mej kvar ena ;)

men de roliga va att jag sa till emma att jag känner på mej att jag kommer trilla av idag ;) och jag hade rät erkänne t ;)


men ni måste faktiskt erkänna att de är bra inprickat att trilla av sissta gången och jag har inte trillat av någon annan gång ;)

men ni får ha de så bra//julia<3


Av sofie julia - 15 juni 2011 17:14

hej hej!

nu har jag typ precis ätit och ska väll byta om strax men ja sen är de dags för ridning :D yaay fast de är tyvärr sissta gången D: men ja så vi får hoppas att de går bra.

men ni får ha de så bra så kanske jag uppdaterar lite ikväll ;)

 

en bild sen förra gången inte så bra men ni överlever;) //julia


Av sofie julia - 14 juni 2011 21:18

hej hej!

gud vilken bajskväll det blev dom visar inget desperate housewifes och inget couger town :'( fy vad sur jag blev !


men jaja då får jag väll gå o lägga mej tidigt så jag kan vara pigg imorgon då är de sissta riktiga skoldagen :D


men ja vi ses //julia<3

  

ni får en jätte söt bild på mej o sofie Host* ;)

Av sofie julia - 14 juni 2011 18:27

hej hej!

detta får bli ett snabb inlägg för jag har lovat mamma att hjälpa till med maten för hon gick med på att vi skulle ha tacos :D

men ja idag har jag varit med massa kompisar kom hem för en stund sen och sen dess har jag bara kollat bloggar.

ikväll ska jag ut o gå med lofisa o sofisen och efter de slappa framför tv o se på älskade desperate housewifes och couger town :D


men vi hörs kanske ikväll ha de så bra <3 //julia<3

Ovido - Quiz & Flashcards