hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 12 oktober 2011 15:30

                   


Bilderna är fotograferdae av en fotograf! :)


Detta var dom sista bilderna om det inte är fler som har bilder :).

/Sofie


Av sofie julia - 12 oktober 2011 15:15

Hejsan svejsan ;).

Är nu hemma från skolan och håller på at plugga lite men fastnade vid datan som vanligt.


Haha, vi hade tyska läxa att hitta på 4-5 st jobb och sedan på lektionen skulle vi se vad dom hette på tyska. När vi sedan var klara hade vi sagt typ 70-80 st jobb och cirka 4 sidor på world. Duktiga vi är, hahaha ;).

sedan nästa onsdag ska jag vara med i en fotbolls turnering. Förra gången gjorde jag ju faktiskt ett mål dock sköt jag utanför med fritt mål en gång också... Aja denna gången sätter jag alla, haha.


jag har verkligen no inspiration, fast jag läser massor med bloggar. Just nu händer verkligen inget så jag får skriva m dagarna sålänge, kul va? not... ;(.

Aja om ni har något förslag är det mer än okej att ni kommenterar och skriver om vad.

Dom 3 första som kommenterar något jag kan skriva om får länkning till er blogg+ en gästbloggning (om ni vill).

 

Hejsvej /Sofie


Av sofie julia - 12 oktober 2011 15:12

hej hej!
jag har tänkt lite på att flytta bloggen till typ devote elr blogg.se skulle ni följt med då?

har inte frågat sofie elr så och tänker inte göra de förän i framtiden möjligt vis men de känns som fler hittar dit och så.

så att ja jag vet inte men jag ska först och främst fråga sofie. men skulle ni följa med??<3

                                                  
                                                  
                


men aa nu är jag iallafall hemma från the school och ska bara chilla göra lite pytte mini lite läxa sen bär de iväg till ridningen :D de blir att hoppa popeye tror jag,anyway sista gången jag har nu sen bytar vi så jag hoppas att det går bra :)

fast han kan va sån som inte vill hoppa /skutta ;) hehe


men så ha de bra <3 //julia

Av sofie julia - 12 oktober 2011 11:15

hej hej!
 detta blir dagens roliga klipp hahahaha sofie hatar när jag härmar han så in youre face sofie ;)

//julia


Av sofie julia - 11 oktober 2011 21:56

hejsan.

Red ju Jack och det gick faktiskt bra!

Hoppade och skulle byta galopp lite sedan kombination så det var lite lydnads övning.


Har precis suttit och pluggat sedan jag kom hem, prov på fredag och läxor.

Nu börjar det bli lite jobbigt i skolan mycket läxor och prov osv.. :(.

Men men det går ju bra! ;)


Men nu måste jag cheka facebook innan jag dejtar kudden ;).

Godnatt!


/Sofie

Av sofie julia - 11 oktober 2011 19:19

detta blir dagens låt! <33

someone like you medadele<3

//julia


Av sofie julia - 11 oktober 2011 19:09

josefine och olivia :D

hahaha idag har jag varit med olivia och josefine de är drf uppdateringen varit kass

men ja kollar family guy nu så ni får ha de bra //julia<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards