hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 14 oktober 2011 10:45

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar mig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning

Av sofie julia - 13 oktober 2011 19:00

usch jag skäms seriöst såå skämmig jag va mobba mig inte föör mkt nu men jag gör faktiskt de här för att bloggen ska bli lite kuligare ;)


              

skämmigt!!!

och om ni tycker de här är hemskt så har jag några mycket hemskare men om jag ska visa dom måste jag förfan ha MINST 3 komentarer för jag kommer behöva stöd HAHAHAHAHA seriöst de e så hemskt så de inte är sant xD

//julia

Av sofie julia - 13 oktober 2011 17:17

hej alla snyggingar ;)

nu är jag med ollis!

och hon håller på att fixa med mitt hår :D

sen ska vi typ göra läxa :/


hahaha har funderat på att lägga upp dom där fjortis äckliga gamla bilderna som jag skulle gjort för länge sen igentligen haha så håll utkik för de är verkligen att bjuda på sig XD

        

hahaha ni får lite söta gammla bilder på mej o ollsan den sista här är favorit bilden <333


Av sofie julia - 13 oktober 2011 17:00

         

  


Helt OK alltså....

har dissat zac innnan men måste nog faktiskt erkänna att han är rätt snygg...

Och Eric är fetligt snygg men så fjollig,, bättre som han va när han började!'


Aja, jag tror alla ser vad jag menar att detta ska föreställa men för er som är lite efter så äre snygga killar,, hiuhi ;).

Sedan har jag ju en okänd också ;) <3 haha...


/Sofie

 
Av sofie julia - 13 oktober 2011 14:00

Buuu!

8.20-16.00 är så inte nice!

Sitter i skolan på någon random lektion just nu (tidsin..).


Iallafall ska jag rida senare vet inte vem jag ska ha men vi ska hoppa iaf.

men mer om det när jag kommer hem eller imorogn, då jag har prov imorgon får jag se om jag hinner.


   7 månader och 11 dagar idag.. Saknaden är stor! :'( <3



/Sofie

Av sofie julia - 13 oktober 2011 10:30

10 sanningar om mig.


1. Jag har typ haft en egen häst, jag fick rida den hur mycket jag ville.

2. Jag tar lätt åt mig saker.

3. Jag är sjukt lätt retad..

4. Jag har tonat mitt hår en gång.

5. Jag kollar typ aldrig på tv..

6. Jag har aldrig tävlat utanför klubben förutom på tävlingen nere på ribban.

7. Jag har alltid (!) motvind till skolan, vilket är hemskt när man är trött och har brottom..

8. Jag hatar när folk bråkar, och kommer oftast in och failar allt.

9. Min favorit kaka är kladdkaka, (som om någon inte viste det, haha ;) ).

10. Jag suger på att plugga,,..

Av sofie julia - 12 oktober 2011 21:41

hej hej!

hoppningen idag gick ass bra.jag var helt bomb säker att jag skulle trilla av för popeye är en sån som stannar på hinder men han gjorde inte de :D han va jätte duktig de va inte så högt men de va en bra början :D


men ja de va sista gången med popeye för den här gången har haft han nu i 5 veckor och börjar gilla han mer och mer för varje gång fast att han e en liten sur pelle XD


men ja så nästa gång vill jag ha min mynta så jag gjorde en lite deal med min ridlärarare så om jag får mynta nästa gång så bakar jag en stor kladdkaka :D så vi får väll se ;)

men ja ni får ha de underbart för nu ska jag gå o duscha sen ska jag o min kudde ha de mysigt i sängen ;) mehehehehe<3//julia


oj juste glömde säga kommer film och bild på ridningen när jag har tid :D

  

naaw gööliiig<3


Av sofie julia - 12 oktober 2011 18:14

Hej!

Mamma har köpt peppakakor och julmust till mig, mummm<3

Men ska plugga sedan äta sen kanske dra ut och jogga/gå men vi får se.

Har ju joggat 2,4km idag på konditions testet i skolan idag!


Sitter här och lyssnar på gammal musik<3!

Och förästen om ni bara vill se bilder och höra musik så kolla min andra blogg www.absolutohlsson.blogg.se  Bloggen är gammal men har bara haft den nu utan att använda den så tänkte att jag skulle börja göra något nytt med den nu och eftersom jag inte kommer på så mycket att skriva om så är det bara bilder och musik där.

Dock fortsätter jag som vanligt här.


Men nu måste jag verkligen plugga om jag ska hinna göra något annat ikväll!


Kram /Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards