hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 16 oktober 2011 16:52

hej hej!
har städat ut hela min garderob idag och slängt massa skit sån nu har min garderob förvandlats från skrotgarderob till en walk in closet :D

men ja nu tar jag ett litet break för som jag har jobbat ;) är inte riktigt klar ska in med lite kläder till sen ska jag ta bilder o visa er glömde tyvärr ta före bilder så de blir bara resultatet :/ men jaja ni får ha se skit bra så hörs vi<3

//julia

  

ni får en typ 2 år gammal bild på mej ;)

Av sofie julia - 16 oktober 2011 12:45

hej hej!

lovade er ju en lite video och de blev en sådär bild också sen ridningen förra gången vet att de kommer lite sent nu men bättre sent än aldrig right?


och detta va första gången jag hoppade :D


  

hahah en sådär bild kan man väll säga ;)


hade igentligen tänkt ta lite söta porträtt bilder på han eftersom de va sista gången jag red han men så gick han den lektionen innan så de blev de inte :/

jaja puss hej //julia<3

Av sofie julia - 16 oktober 2011 00:07

hej hej!

innan jag stack till pappa idag han jag ta några dagens outfit bilder så här får ni

    

schorta:H&M -: 200kr

grått linne:H&M -:80kr

jeans:JC -:typ 500kr


japp de va de //julia

Av sofie julia - 15 oktober 2011 23:37

      hej hej!

sorry att uppdateringen idag har varit helkass jag har inte varit hemma och inte sofie heller ;)

men somsagt idag var jag i svedala hos min pappa och träffade wilja<3 shiiit så stor hon har blivit på bara 3 månader ;)

hahah naaw gullig elr vad tog bilderna idag<3


men ja så var jag hemma typ vid kvart över 8 så skulle jag snabbt bara byta om till mys pys kläder sen skulle jag till josse och kolla skräck fim sofie skulle igentligen varit me men hon va fortfarande kvar i stallet :/

så de ble bara jag o josse<3

iallafall så hyrde vi en film som hette INSIDIUS den vaaa sååå jävla läskig jag vågade för fan inte ens gå och kissa så rädd jag va jag kutade ut flera gånger från toan för att jag blev så rädd när de kom olika ljud XD

och de värsta va att jag brukar liksom inte bli rädda av skräckfilmer men denna va skiiiiiit läskig!!!

så för er som vill se en riktig skräckis rekomenderar jag den! kan tyvärr inte förklara riktigt handligen för jag känner att de kommer ingen fatta och så kommer allt bli kaoooos ne men usch jag kommer nog få stanna uppe hela natten för jag kommer inte våga sova :(

 

såhär ser den ut skiiiit läskig :(

//julia


Av sofie julia - 14 oktober 2011 22:42

hej hej!

www.tradera.com blir en hiss för mig har precis "vunnit" detta örhänget för bara 53 kr med frakt ;)

 

snyggt va :D<3

är även med och budar om alla dessa nagel dekorationerna (klistermärken man klistrar på naglarna)

 

vill gärna ha dom men budet är uppe i 61 kr nu och de e typ 8 dagar kvar :/

//julia


Av sofie julia - 14 oktober 2011 22:19

hej förlåt att jag inte uppdaterat!

just nu kollar jag nån random film typ ;)


och dagen har spendaerats med sofie <3

HAHAHAHAHAHAHA gud måste berätta vad som hände mig idagXD jag gjorde världens FAIL!!! jag o sofie skulle cykla hem till henne så öppnar sig helt plötsligt min skol väska sig som jag har på pakethållaren och alla böcker trillar ut XD så jag måste ställa mig MITT i gatan och plocka upp alla o dom va ju inte lite utspridda näee XD så de bildades värsta bilkön PHAHAHAHAHAHA asså de va så jäkla pinsamt xD sen när jag kommer fram till sofie igen hon bah vad hände och jag bara stog och as flabba hahahhahahahah ni skulle sett xD


nej men vi får höras mer imorgon och då ska jag föresten träffa min pappa och lillasyster om allt går som planer vill säga ;) anyway saknar dom som f*n har inte träffat dom på 3 mån så de ska bli kul<3

men ja hejdå<3 //julia

  

naaw saknar henne jätte mkt<3 (min lillasyster)<3


Av sofie julia - 14 oktober 2011 17:07

Hejsan!

Sitter nu med Julia hemma hos mig.


Igår red jag ju, hade Zara och det gick bra!

Först var hon väldigt fin men sedan blev hon knäpp i bollen.

haaha hon blev taggad och då gick det mindre bra.


Aja nu ska jag och Julia svara på frågestunden, håll utkik.


/Hesterbest! /Sofie

Av sofie julia - 14 oktober 2011 15:00

Jag tycker denna är så grymt mycket bättre än andrèas cover. Men jag verkar vara rätt ensam bara för andrèas är snyggare... haha



här är Andrèas...  Newkid är sååå mycket bättre på att sjunga.. ;).


/sofie

Ovido - Quiz & Flashcards