hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 7 september 2011 17:33

hej hej!<3

sorry för dålig uppdatering men jag va inte inne alls på datan igår så ja ;)


men nu ska jag snart dra till stallet. jag är lite närvös för jag vill inte ha bozz ;) men ja vi får väll se kanske blir zeb idag me elr nån annan ;)


men jag hinner inte skriva mer nu för jag måste byta om men jag ska försöka hinna göra ett inlägg efter ridningen //julia<3

 

söta zeb<3


Av sofie julia - 5 september 2011 17:54

hej hej!

nu är jag hemma jag och sofie har varit och badat de va ganska skönt faktiskt.


men nu blire tyvärr tillbaka till läxan och jag e skiiiit trött :(


men jaja nu orkar jag inte skriva mer så bye <3

  

hahah jag och josse som pussas står mitt  i gatan o pussas med pringles sista dan på mf ;)

//julia<3

Av sofie julia - 5 september 2011 16:15

hej hej!

detta får bli dagens roliga klipp va med sofie när jag hittade den och både hon och jag asflabbade ahahahahhaha



och denna vi kunde videon utantill och fick hjärt atack när de kom upp nått nytt hahah för vi trodde de va den vanliga XD

hahahahahahahahahaha XD //julia<3



Av sofie julia - 5 september 2011 13:17

hej hej<3

nu är jag hemma från skolan men ska snart dit igen för jag har en håltimme sen ska jag ha fysik labb och sen slutar jag haha så de e rätt drygt att ha en håltimme precis innan man slutar ;)


men ja jag undrar om ni tyckte de va kul med den nya kategorin? roliga klipp?

men komentera kommer upp ett sånt lite senare idag också ;)


men ni får ha de så bra så ska jag fortsätta chilla i typ 20 in till sen ska jag tillbaka till helvetet :( hahaha nä riktigt så hemskt e de kanske inte men närstan haha

  

//julia<3

Av sofie julia - 4 september 2011 17:36

hej hej !
nu är jag hemma. har varit ed otto o mamma på barnloppis idag sen träffade vi min moster o kusin så ja de va rätt tråkigt men sen va de typ sån scene där och så va de 3 killar typ i min ålder o jag säger bara de 2 av dom va SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGAAA<3333

och den 3dje va ganska snygg hihi men alltså gud XD


men ja nu blire snart mat sen ska jag pluggao duscha jag tror inte jag kommer uppdatera mer idag ;)

  

//julia<3

Av sofie julia - 4 september 2011 15:45

hej hej!
detta blir de roliga klippet för idag :D eftersm att jag älskar elefanter just nu så får de ju bli de :D

hahahahhahah fan va cool elefant

//julia

Av sofie julia - 4 september 2011 13:15

hej hej!

jag har kommit på en ny kategori roliga youtube klipp!


jag ska testa de några gånger sen får ni säga till om de är tråkigt och jag ska sluta elr om de e kul och jag ska fortsätta :)


ska för göra en varje dag men de kommer de nog inte bli men ja för ibland kanske man inte hittar nåt elr så ja ni fattar ;)


men idag kommer de upp ett jätte gulligt / roligt så håll utkik ;)

//julia

Av sofie julia - 4 september 2011 12:30

hej hej!
igår såg ju jag o sosso en skiiiiiit bra film den va både söt och hemsk men de blir faktisk en av top 5 hihi.


Det handlar om en kille och hans föräldrar dör så han har ingenstans att ta vägen så han försöker ta sig in till stan men de e lång och på vägen ser han ett tåg så han hoppar på de men de va inget vanligt tåg utan en cirkus. han får åka med och de blir ett helt äventyr.


filmen heter water for elephants.

nu vill jag ha en elefant!!!!!!!!!!! dom e såååååå söta specielt den som är me i filmen<3


tyvärr funkar de inte att ladda upp bild :(

//julia


Ovido - Quiz & Flashcards