hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 14 september 2011 16:55

hej hej!

nu ska jag snart dra och rida :)

mår inte sådär jätte bra men jag har tagit en ipren så de får funka haha XD


men jaja sofie ska med idag :) så ni kan vänta er några bilder hon ska ta med sin system kamera. Jag vet inte vem jag ska ha idag men de får ni veta mer om se så ni får ha de gött bye bye<3

  

hahaha ni fick denna fina bild,nä men jag slumpade så blev de den xD

//julia<3

Av sofie julia - 14 september 2011 16:01

hej hej!
här kommer en sorglig video som ni också borde sprida vidare så att fler kan förstå vrf man inte ska röka och sånt de är sjukt onödigt!

men ja så sprid vidare denna filmen <3

//julia


Av sofie julia - 14 september 2011 10:45

hej hej!

här kommer bildbomb nr 2 :D

                      

//julia<3

Av sofie julia - 13 september 2011 20:30

hej hej!

detta blir dagens roliga klipp hahahahaha naw dom e över sööööta<3

//julia


Av sofie julia - 13 september 2011 18:59

hej hej!

förlåt för att jag inte har bloggat men har haft mkt läxa och har även blivit sjuk :(

vaknade igår och mådde dåligt men gick ändå i skolan som jag gjorde idag också. kanske borde vara hemma men jag känner att man inte hinner missa något för de e så himla mkt hela tiden :/

och jag hatar och ta igen saker sen för då får man ju liksom dubbelt.

så ja vi får iallafall se om jag mår bättre imorgon ska lägga mej tidigt och börjar inte förrän senare imorgon så jag ska sova ut ;)


men ja sen får vi väll se ifall jag kan gå på ridningen men jag tror jag ska de isf tar jag en ipren och sticker dit ändå haha XD nej men jag e serriös.


men ja ni får ha de bra!

kolla fan va jag äger på att rita på paint :D //julia<3  

Av sofie julia - 12 september 2011 21:45

Hej, jag börjar med att skriva om Julia eftersom det är vi som bloggar ;).


     

Julia och jag lärde känna varnadra i skolan. Vi har gått på samma skola sedan förskolan. Jag vet igentligen inte "hur vi lärde känna varndra" mer än att vi gick i samma klass, det var som det bara sa tjof så va vi vänner typ? haha..

Julia är en super duper snäll, söt och rolig tjej. Vi har så sjukt många minnen tilsammans och vi vet nog allt om varandra.. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig! Du betyder så mycket och finns alltid när man än behöver dig! jag finns alltid för dig och det´ska du veta!


Det är synd för er andra som inte känner henne för hon är så bäst efter mig då ;) haha.

Julia är en tjej som vill det bäst och jag hoppas vi kommer vara vänner hela livet och att vi får fler sjukt underbara minnen! Jag älskar dig! <3

Av sofie julia - 12 september 2011 12:30

Hej, jag tänkte skriva lite om några av mina närmsta vänner!

Dom kommer komma upp lite här och var nu under veckan.

Kommer inte skriuva om alla för det blir för många men mina bästa vänner, sedan kommer jag skriva lite om dom andra också men först tar jag dom aldra närmsta!

Jag börjar idag tror jag och fortsätter så länge jag behöver, haha ;).

Tror ni detta skulle bli skoj?

'  

/Sofie


<3

Av sofie julia - 11 september 2011 21:19

För exakt 10 år sen idag så kapades fyra plan, tre av dom nådde sitt mål men ett av dom krashade och alla i det planet dog. Folk hoppade från dom högsta våningarna av WTC av ren panik och man kan inte ens föreställa sig hur det måste ha känns att vara på planen som blev kapade eller för de som befann sig på WTC. Hemskt. Sätt den här på din status om du tänker på alla som omkom den 11/9 2001


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards