hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 25 september 2011 18:30

hej hej!

detta får bli dagens låt<3

girl med destiny´s child

//julia

Av sofie julia - 25 september 2011 16:15

DAGENS ROLIGA HISTORIA  


de var en gång en blondin och en brunett som satt under fullmånen och så sa brunetten

-gissa vad som är längst till karlskrona eller till månen

och så sa blondinen

-såklart är månen närmast för den ser man ju XD


DET ÄR NU NI SKA SKRATTA!

SÅ SKRATTA DÅÅÅ!   

  

//julia<3

Av sofie julia - 25 september 2011 12:50

hej hej!

ahhh nu e de söndag igen    jag verkligen hatar söndagar

1.man är helt trött

2.man har typ alltid läxa

3.man vet att man har en hel vecka till nästa helg

så ja de e typ drf jag HATAR söndagar   


men ja idag ska jag typ inte göra något bara plugga inför ett fysik prov som vi har imorgon   

sen ska jag typ även läsa i en bok som vi läser i skolan vi ska ha läst ut den till på onsdag!! och jag har rätt mkt kvar  


men ja ni får ha de så bra för de ska inte jag   

  

//julia<3

Av sofie julia - 25 september 2011 12:00


<3

/Sofie

Av sofie julia - 25 september 2011 00:28

hej hej!

kom hem för typ 1 timme sen :) och nu sitter jag o snackar med felipe,marco,clifford och sandra ;) elr ja dom snackar o jag typ lyssnar litegran haha ;)

men ja vi hade så sjukt kul ute idag haha clifford va fan hels sick!

men ja ni får ha de toppen good <3

  

//julia

Av sofie julia - 24 september 2011 19:34

Hejsan, detta får bli ert kort inlägg för jag ska snart ut.

Men tävlingen gick skit bra!

Kom två på Tabu, hon va skit fin.

Bilder kommer upp i veckan, berättar mer om tävlingen imorgon eller ikväll för nu måste jag dra. Men vi hörs!


/Sofie

Av sofie julia - 24 september 2011 16:30


Helt underbar.<3


/Sofie

Av sofie julia - 24 september 2011 16:00

HAHAHAHAHAHA DETTA FICK INTE KOMMA MED I BILDBOMBEN FÖR DEN BEHÖVER ETT EGET INLÄGG xDxDxDxD

  

HAHAHAHAHA kolla sofie ser ut som jesus XDXDDXDXDXDXD

jaG DÖÖÖÖÖR //JULIA<3


Ovido - Quiz & Flashcards