hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 24 september 2011 12:30

hej hej!

nu kommer bildbomb 4 :D

                    

de blev inte så många bilder för de e skit många som inte går att ladda upp :(

men ja ni får ha de bra //julia<3

Av sofie julia - 24 september 2011 12:19

hej hej!! ahhhhhh jag lackar på fucking bloggplatsen dett är nu 2 gången jag ska lägga upp alla saker jag har köpt och de tog säkert en halv timme !!!!!!!

så nu får ni verkligen enjoy!

  

ne som sagt inte så lite grejer!

  

ett par mjukis byxor 60 kr sen tjocketröjan kostade 70kr (50%)

    

ögonskugga 60kr,kamar 5kr ögonskugge skaker 10kr,klämmor 5kr, 3-pack strumpor 30kr,deodorant 18kr nagel filar 4st 10kr,en 2013 kalender 15kr, lösögonfransar 30kr, nagelack 30kr,hjärtan man sätter på naglarna 10kr

  

denna väskan för 149kr

  

denna scarfsen för 60kr

  

vanlig svart tröja med uppvikta armar 60kr

  

en pippi tröja för 159kr

   

ett par jeans för 129kr (ser snyggare ut på)

    

ett par svarta tumvantar ;) 30kr

   

ett par marinblå ridbyxor (helskodda) 189kr

   

en lila ridtröja 150kr :)

  

sen köppte jag sånna skor som jag har fast i "skin" elr de e inte skin men typ haha men skitsamma dom köppte jag iallafall på scorett för 100kr dom hade kostat 300kr så de va ju bra :)


och sen sist men inte MINST!!!! dambdambdamb trummvirvell.......

   

dessa snyggingarna!!!!!

här hemma kostar dom 1000 på scorett och 500kr på dinsko !!!! fast dom på di sko e inte riktigt lika dana. men visst e dom naijsss

men de va allt puss för mig


just de sen köpte jag 3 BHar också 2valiga 30kr 60kr och en sport bh 50kr :)


Av sofie julia - 24 september 2011 12:15

    

 

    

       

  

/Sofie

Av sofie julia - 24 september 2011 10:01

godmorgon på er!

okej jag vaknade för ungefär 1 timme sen hehe men de e inte så konstigt för jag la mig klockan 11 så trött var jag XD men nu är jag utvilad o pigg :)

men ja idag ska jag ju på hästtävling o fota drar typ klockan halv 2 nåt sånt så att jag får bra plats :D men ni får ha de jätte bra<3

 

//julia<3

Av sofie julia - 23 september 2011 22:04

Jävla idiotiska skitsak!! Det raderade igen :@.


Iaf Inka var sjukt fin!

Olivia var med och fotade så bilder kommer när jag har kabeln.


Imorgon är det tävling, nere på RIBBAN! Jag kommer dööö!, haha nä men pirrigt är det iaf men förhoppningsvis går det bra.

Ska ha Tabu i 80 så det ska nog gå bra!

Både pappa och Julia är med och fotar så räkna med bilder ;).


Men resultat och sånt kommer imorgon när jag har kommit hemm= kvällen..


/Sofie

Av sofie julia - 23 september 2011 21:25

hej hej!

idag var jag ju på ullared de va skit kul :D köpte MASSA saker kommer bilder på de när jag har tid ;)

men ja imorgon ska jag typ till ribban och fota när sofie o olivia ska tävla (hoppning)

men ni får ha de bra<3

  

//julia<3

Av sofie julia - 23 september 2011 16:00


Dagens outfit ;).


 

Smutsig spegel i know... ;)


Jeans: Gina

Tröja: H&M

Skärp: H&m


Till det sen har jag en grå koffta från Jc.

Av sofie julia - 23 september 2011 15:09

Hej hej!

Red Inka och jäklar vad fin hon är!

Olivia var med och fotade så bilder kommer upp någon dag :).


Imorgon ska jag tävla!

Mcr åker ner till ribban och tar med sina hästar, Mr och klagshamn(?) ska också dit!

Jag ska ha Tabu och hoppas på det går bra.

Pappa och Julia tror jag ska fota så lita på bilder ;).

Ska bli så sjukt kul hur det än går.

Ska bara rida för att det är kul och rida ordentligt och hoppas på någon plats!

Men jädrans vad pirrigt det är..


Men jag uppdaterar mer om det när tävlingen är slut och jag är hemma som kommer vara på kvällen!


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards