hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 21 september 2011 14:45

hej hej!

hinner igentligen i skriva nu men jag vill bara ge er ett litet livstecken ;)

men ja som sagt jag har sjukt mkt att hinna me så de är drf de inte inte e nån uppdatering här!

jag ska hinna läxa har matte prov imorgon :/ och massa annat !!!!

och sen ska jag städa för att få pengar till ullared ;)

så ja men idag blir de ju ridning ;) ska antagligen ha poppy idag igen (popeye)

så ja vvi hörs nog inte mer men uppdatering kommer nog igen på lördag :D

bye bye

  

//julia<3

Av sofie julia - 21 september 2011 12:00


Dagens låt blir.. Gym Class Heroes- Stereo heart.

Vet inte om jag tagir den innan men den är så underbar så isf får den komma igen ;).


/Sofie

Av sofie julia - 20 september 2011 21:49

Hej beroendet, wordfeud går inte att inte bli beroende.. hahah


ALLA lägger till  soffelocket  nu på direkten!!


/SOOOFFIEE <3

<3

Av sofie julia - 20 september 2011 20:39

Hej!

Är nästan precis hem kommen från stallet, har bara precis ätit.

Fick Jack en häst som man inte gärna vill ha han ser ut som en ko och går som en ko, muuu.. HAHAHA! Men iaf så var han riktigt fin idag! Så har han nog aldrig gått med mig, han var väldigt fin faktiskt! Hade balans och dressyr och hela ridpasset är jag hel nöjd med! Allt gick som en klocka..Ni förstår vad jag menar.


´Nu måste jag duscha och plugga så ni får ha det!!

Försökte hitta en bild på honom men hade faktiskt inte någon så ni får klara er utan.


/Sofie

Av sofie julia - 20 september 2011 15:15

Hejsan! Idag ska jag rida senare, blir dressyr vet dock inte vilken häst det blir än.

Ska försöka uppdatera ikväll om hur det gick och om vem jag fick osv men vi får se om jag pallar.


Idag har vi tagit skolfoto hoppas dom blev ok iaf.. Haha .


Så segt att inte dom smailisarna kommer upp när man gör :), ;) osv, det borde dom göra! Man pallar lixsom inte gå in och trycka överallt...


Aja detta inlägget blev lite rörit och inget hängde ihop men skitsamma hoppas jag inte tråkade ut er för mycket! ;)


/Sofie

Av sofie julia - 20 september 2011 12:45


Lady gaga- edge of glory


/Sofie

Av sofie julia - 19 september 2011 21:00

Idag blir det en dagens outfit för jag inte har gjort det på 100 år..


 

Jacka- bik bok

Halsduk- Jc

Tröja- Gina

Leggins- H&M

Skor- Din sko.

------------------------------------------------------------

Ha förästen klippt mig och gjort flätor idag. Här är någon bild ;).


      Fick bli några ego bilder på köpet.. ;)


/Sofie

Av sofie julia - 19 september 2011 19:22

Tjenare!

Det är nog ingen som har missat men vår kära Roffe tog em-GULD! Igår!

Rolf-göran Bengtsson är helt sjuk! Han rider så sjukt bra!!

   

Ninja la Silla och Roffe <3

/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards