hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 10 september 2011 18:43

hej hej!

nu kollar jag på nån random film men ändå bra,och väntar också på att maten ska bli klar sen så ska jag och sofie träffas och kanske gå ut me någon och senare ikväll sover hon över och så har vi en lite tjej kväll :D  


men vi var ju även i stan idag jag köpte ett par svarta tighta jeans på gina för 199kr men hittade även en massa annat men de har jag inte pengar till tyvärr :/


men ja ni får ha de gött puss haij

   

//julia

Av sofie julia - 10 september 2011 15:15

hej hej!
här kommer bildbomben sen vi va ute och fotade :D

jag har bara några som jag har sparat från facebook för annars e de ju sofie som har alla bilder på sin dator ;)

men här e några :D

                        

detta var del 1 av bildbomben för om jag lägger upp alla nu blir de för många ;) så dom kommer upp lite när som ;) //julia

Av sofie julia - 10 september 2011 10:22

hej hej!
idag vaknade jag alltför tidigt :( vaknade 9 och la mej typ 2 så jag är skit trött och har även ont i huvet,men de får funka.

ja som sagt drar jag o sosso till stan idag så ni får ha de så bra!

de kommer komma upp en bilbomb senare idag så håll utkik. :)

  

//julia<3



Av sofie julia - 10 september 2011 00:35

hej hej!

jag har inte haft tid att blogga idag :P har typ varit ute hela dagen me kompisar men vi har haft kul :)

nu sitter jag här o tjockar mej med odis fast jag redan mår illa och har ont i magen :/


men ja imorgon ska jag o sosso till stan vi ska köpa present till ocliva som blir tonåring på mån :DDD

och sen blir de antagligen något till mej me ;)

men ni får ha de gött.

  

//julia<3

Av sofie julia - 9 september 2011 13:45


Stereo heart- Gym class heroes.

/Sofie

Av sofie julia - 8 september 2011 20:22

Hej, hej. Jag vill tipsa om seterra!

Det är en sjukt bra sida där man kan plugga geografi.

Man lär sig lätt och det är roligare och lättare än att skriva.


Så om ni får geografi läxa någon gång kolla då SETERRA! :)


/Sofie

Av sofie julia - 8 september 2011 16:23

hej hej<3

nu är jag hemma från skolan men jag har varit det en stund för vi fick sluta 1h tidigare för vi hade inte gympa :DDD


mne ja så jag har bara varit hemma nu o ätit lite o sen kollat lite bloggar och ja ni vet ;)

de blir nog en sån slappe dag idag fasta jag kanske ska dra ut och springe elr powerwalaka men ja vi får se om jag orkar ;)<3


juste en sak till vet inte om jag pallar ladda upp bilderna idag på mynta för se strular hela tiden men när jag har laddat upp dom lovar jag att ni ska få se ;)


och föresten jag undrar om ni tyckte de va kul med roliga klipp ska jug fortsätta med de ? <3

  

kollade bland gammla bilder o hittade denna ;) vadå glad storasyster haha xD

//julia


Av sofie julia - 7 september 2011 21:33

hej hej!

ridningen idag gick jätte bra idag :DDDD jag fick min älskade mynta,vet inte riktigt vrf men jag skulle antagligen bara ha henne idag för sen nästa gång ska vi byta hästar som vi ska ha 4 ggr :/ men jag önskade henne så vi får se kanske får jag henne ;) man vill ju passa på mens man kan för jag känner att jag börjar bli förstor för henne :'(


men jaja idag hoppade vi för fösta gången :DDDD de va jätte kul och de gick jätte bra :D<3


de blev ingen gallop idag men de gjorde inget för hoppning e mkt roligare :DD


men ja en sak som va dåligt var att vi har fått en ny häst elr vi har inte köpt den än den står först på prov men den hette inbra och den står bredvid mynta och dom hatar varrann :/ så de gick knappt att göra iordning henne för att dom bara bråkade hela tiden :/


men jaja de fick gå så ja men nu ska jag sluta skriva annars årkar ingen läsa detta inlägget bye bye//julia

    

nya bilder kommer imorgon, så ni fick 2 gammla ;)

Ovido - Quiz & Flashcards