hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 19 september 2011 17:04

hej hej!
så här ser min vecka ut ;)

 

bilden e lite liten men klicka på bilden så ser ni<3

//julia<3

Av sofie julia - 19 september 2011 16:30

Nu kör jag en liten blogg tävling!


Ni skriver er blogg, jag läser och när jag läst alla väljer jag ut den som jag tycker har bäst!


Kommentera eran blogg i detta inlägget så är ni med och tävlar!

Tävlingen slutar på onsdag!


 


/Sofie

Av sofie julia - 19 september 2011 16:09

hej hej! alla :)

idag har de varit en helt vanlig dag. nu passar jag min lillebror :)

 

haha såå söt<3


men ja imorgon så ska vi ta skolafoto de e både kul och tråkigt för tänk så blir man skit fuul i skolkatalogen då kan alla se de o skratta åt en :/ men ja de har bara lyckats hända mig 1 gång och de va i 4an haha shit så hemsk jag blev

men ja ni får ha de bra //julia<3


Av sofie julia - 19 september 2011 13:00


Rihanna-man down


/Sofie

Av sofie julia - 18 september 2011 20:30

Hej!

Tävlingen gick skit..

Zuliu var seg och ville inte gå fram han ville inte gå fint, ja behöver jag säga mer?..

Jag visste att det inte skulle gå specielt bra men seg(?) det är inte det han brukar va!

Iaf jag fick 57,24% och på dom flesta kommentarerna stog det över tygeln..

Aja nästa gång väler jag någon annan och då går det förhoppningsvis bättre.

    Får fortsätt med hoppningen på denna lilla ponnien ;)


Ni får ha det så bra! /Sofie

Av sofie julia - 18 september 2011 19:00

hej hej!

här kommer 3dje delen av bildbomben


                     

//julia<3

Av sofie julia - 18 september 2011 16:28

hej hej!
idag har jag varit sjukt seg känner mig fortfarande förkyld och mår inte bra!
men ja så är de med söndagar dom är ALLTID tråkiga!!!!

värsta dagen på veckan faktiskt!

vilken är er hemskaste dag på veckan alltså den som ni tycker är tråkigast?

och vilken är roligast /bäst ?


men ja ni får ha de så bra!
jag ska iallafall fortsätta att blogga nu och göra tidsinstälda till idag och imorgon<3

ha de bra !

  

//julia<3

Av sofie julia - 18 september 2011 16:15

I går köpte jag ett par jeans, en tröja, ett par skor och en halsduk.

Tröja, gina 249.

 Halsduk, jc 149.

 

Skor, din sko, 199 (rea).

     Jeans, Gina 499.


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards