hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 18 september 2011 12:15

Hejsan! Jag har gjort en ny header till bloggen som ni ser ;).

Gillar ni den?

Ja/Nej,  enkel fråga kräver enkelt svar ;).


Julia har inte sett den än (tidsinstältinlägg) nu kanske hon har sett den, men iaf

så ska se om hon gillar den annars fixar vi en ny igen ;). haha. Kul med nytt tycker jag!

Om en blogg har samma design/header för länge blir hela bloggen lite tråkig att läsa tycker jag haha ;).

 


Men vi hörs senare.

Byee /Sofie

Av sofie julia - 17 september 2011 22:19

Just nu vill jag strypa bloggplatsen.se! Allt jag hade skrivit raderades, ahhhh :@.


Det jag skrev skriver jag nu i en förkortning..


Såg precis "hur många lingon finns det i världen" och alla borde se den för den är jätte bra! Jag både grät och skrattade i filmen.


Den handlar om: Filmen bygger fritt på GLADA HUDIK-TEATERN och deras verksamhet som gjort sensationell succé såväl i Sverige som internationellt. Alex är en charmerande slarver som varken tar ansvar för sig själv eller sina närmaste och hans liv är allt annat än under kontroll. Relationen till flickvännen Lisa är urusel och dessutom är han arbetslös. När så Lisa plötsligt får nog och kastar ut Alex på gatan tvingas han att söka ett jobb för sin överlevnad och plötsligt befinner han sig som assistent till ett gäng utvecklingsstörda och de får honom att steg för steg se livet med nya ögon...


Kopierade det från filmen ;).


Men ni får ha det bra, och jag lovar ni ångrar er om ni inte ser den..

Början är lite segt men sen mitten och slutet LOOOVVEE! <3


/sofie

Av sofie julia - 17 september 2011 18:59

Hej! Idag har jag varit på stan med daddi och shoppat, bilder kommer upp på det någon dag men orkar inte ta bilder nu. Älskar dig pappi! <3.

Men iaf det är det ända jag gjort idag hehe, nu ska jag snart dra igång en filmkväll med mig själv ;) haha. Ska se hur många lingon finns det i världen och hall pass, får hoppas på att dom är bra! Ska tjocka mig lite också med cola och godis (Y) YAAMMI! ;).


I morgon ska jag tävla dressyr på Zuliu, ska bli spännande men mer om det imorgon kväll efter tävlingen.


Nu måste jag starta min kväll om jag ska bli färdig någorlunda tid för att orka upp imorgon! Blir en heldag i stallet.


seya /Sofie

Av sofie julia - 17 september 2011 12:46

hej hej!

idag fyller min storebror tim 17 år tycker faktiskt att ni ska skriva ett litet grattis till han ;)


men ja idag har jag typ inga planer ska typ duscha fixa mej och bara chilla sen kl 18.00 så ska jag till emelie hon ska ha tjejkväll så de ska bli kul :)

men ja de kommer mer uppdatering under dagen så håll utkik ;) //julia<3

  

ni får en gammal bild på mej o gustav bara för att jag saknar honom<3

(han e hos min mormor)

Av sofie julia - 16 september 2011 13:00

           



Lite random bilder, vissa fina andra mindre, haha! ;D

/Sofie

 
Av sofie julia - 15 september 2011 17:05

hej hej!

sorry för att jag inte skrev om ridningen igår. men jag han inte!


men ja jaf hade en häst som heter popeye. de gick sådär när jag skulle göra han iordning så va han skiit sur och bets o sånt men de e han alltid hihi ;)

men sen när jag red gick de lite bättre förutom i gallopen haha har video på de som ni kan få se XD


men jaja de va typ de hehe men ni får ha de bra.


jag ska be sofie lägga ut bilderna på facebook så jag kan spara dem sen kan ni få se dom XD //julia


Av sofie julia - 15 september 2011 12:00

Jag tyckte själv den vän grjen var tråkig så jag slutar med den nu, haha.

Och Jag älskar så många fler. Tror jag inte gillade den för jag var tvungen att välja ut kunde inte ta alla sen var det lite tråkigt att skriva "samma sak" i varje för det är ungefär det man gör ;).


Nu jäklar ska jag komma igång med uppdateringen och skriva minst ett inlägg om dan! Förutom om jag verkligen inte har tid eller motivation, men ska verkligen försöka! :).

Ni får ha det bra så hörs vi senare! <3

/Sofie

Av sofie julia - 14 september 2011 21:35

Olivia Larsson <3

          Hon får bjuda lite ;) haha.

Olivia och jag träffades när vi var små men hade ingen aning om det förän vi började i förskolan och våra mammor kände igen varandra, haha.

Iaf så har Olivia samma historia som Julia så jag behöver inte skriva samma en gång till.

Olivia är en sjukt snäll människa som vill alla väl. Hon tänker på alla, men ibland är hon lite blyg. Hon är snäll rolig och är väääldigt omtänksam!

Olivia älskar också hästar och hon är sjukt duktig!

Jag finns alltid för dig och det vet du, vi har minnen och kommer få flera.

Te amo! <3

/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards