hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 27 september 2011 16:00

Hej igen.

Idag ska jag rida Jack om dom inte har bytat, blir dressyr.

Mer om hur det gick berättar jg när jag kommer hem ;).

Ni får lite bilder som tidsfördrift, haha ;)..

                  

/Sofie

Av sofie julia - 27 september 2011 12:00

Jag fet dissar detta schabrak från hööks, fyfan vad fult! Verkligen hemskt, inte snyggt någonstans!




Sen fet hissar jag färgglada schabrak! Kul med färger framför allt om det är snyggt och om man desutom matchar, oh big love!

         



Sedan är scapa ett helt underbart märke och dom flesta av deras schabrak är helt amazing, om dom inte skulle kosta så mycket skulle jag haft hur många som helst!

Älska

 

/Sofie

Av sofie julia - 27 september 2011 11:30

hej hej!

detta blir dagens roliga klipp!

hahahhahaha de va min styv syster som visade mig den för över länge sen XD

hon bah vill du as flabba

jag-ja

så visade hon denna o jag dog XD hahahaha

//julia


Av sofie julia - 26 september 2011 20:28

Tjenare.
Idag har jag och Julia gjort samma grejor så det behöver jag inte ta igen ;), det gäller att vara först, haha.

Just nu håller jag på att fixa spellitsorna på youtube, tar in lite bra låtar och tar bort dåliga. Jag använder youtube ist för spotify det är lika dant dock är youtube bättre då det har alla låtar och man kan lyssna på dom hur många gånger som helst utan att betala ett öre.. ;). Spotify började suga efter man bara kunde lyssna på samma låt 5ggr annars måste man betala, palla det. Det är då youtube kom in i världen igen ;). Haha.


Till något helt annat ;).

Vad vill ni läsa om och vad vill ni se för bilder?

Ge förslag, det blir roligare för er att läsa då ;).


/Sofie

Av sofie julia - 26 september 2011 20:04

hej hej!

dagen har varit chill. var först i skolan sen när jag slutade så skulle de var slagsmål några från husie skulle komma och ja men dom kom aldrig så de va inget me de ;) sen stack jag o sofie hem till henne och var flummiga o hade kul haha vi hade GOFIKA :)

och de slutade med att sofie spilde ut all sin saft :O smidigt elle vad XD


men ja puss o hej nu ska jag kolla på idol :D

 

såhär känns de idag :/

//julia

Av sofie julia - 26 september 2011 14:15

hej hej!

detta blir dagens låt!

man down med rihanna

//julia


Av sofie julia - 26 september 2011 11:39

Hej, sorry för lite halv kasst bloggande.

Nu hinner jag inte heller blogga så mycket har håltimme och ska äta ska va tillbaka i skolan 10 i 1.

Men bloggar mer när jag kommer hem ;).

Trodde jag hade gjort tidsinstält till idag men det hade jag visst inte ;) haha.


Igår red jag iaf Inka och det var super mysigt, vi red ut en runda i almåsa i strålande sol.. MYS var det iaf, jag satt och njöt och inga verkade också göra det ;).

Efter det drog jag hem och fixade mig sedan åkte jag och mamma ner till Falstebo och firade Ebba (min sysling) som fyllde 13 år i torsdags.

Sen var jag hel slut och gick och la mig direkt när jag kom hem.


Men nu måste jag käka men vi hörs senare.

/Sofie

Av sofie julia - 25 september 2011 21:54

hej hej!

har precis gjort klart fysik elr jag har tränat klart :) vi har ju tyvärr fysik prov imorgon :(

men ja jag kommer faktiskt inte på något att skriva har lite bloggtorka :/ så ni får gärna komma med förslag!!

men ja ni får ha de bra //julia<3

 




Ovido - Quiz & Flashcards