hesterbest

Alla inlägg under september 2011

Av sofie julia - 28 september 2011 21:41

hej hej!

ridningen idag gick väll sådär vi körde lite bommar o galopp och jag allt gick bra utom galoppen han var seg o ville inte galoppera så han sakta av hela tiden ;/ och sen kom en häst för nära så han sparkade bak ut :/ hehe


men ja här kommer filmer o bilder :)


här galopperar vi och här får ni även se när han sparkar bak ut hihi som ni ser så gär de ju inte jätte bra ;)  
  
 


och bilderna

     

när jag rider inte så bra bilder men whatever

      

naaaw kolla så söt han e när han har öronen fram

men ja de va allt //julia

Av sofie julia - 28 september 2011 19:23

Hej, det blir tyvär inga bilder från tävlingen idag heller..

Men till helgen lovar jag er bilder!


Har precis käkat och ska träna lite sen in i duschen.


Bilder får stå för resten av inlägget så ni får ha det bra!!



           

Alla bilder är tagna från fhs, kopiering förbjuden!


/Sofie

Av sofie julia - 28 september 2011 16:30

Hejhej!

Idag har jag bara varit i skolan sen chillat och så, rätt skönt har varit trött hela veckan och är fortfarande ;), men men  man lever bara en gång ;) hihi..


Förästen, ni är duktiga på både kommentera och besöka, sånt gillas!

Fortsätt med det, skriv vad ni vill läsa om vad ni vill ha för bilder kom med precis alla förslag, då blir bloggen roligare att läsa för er,, eller vänta är den redan så bra? HAHHA ;)....

Ja man kan nog klassa min humor med en 5åring, haha..


Bilderna från hopptävlingen kommer! Ska se om jag kan gå över till pappa och hämta kabeln, så ska verkligen försöka få upp bilderna ikväll men det är så segt man pallar liksom inte :(...

Men det var väl det jag kunde komma på för stunden, ni får ha en bra onsdag!


/Sofie


Av sofie julia - 28 september 2011 15:25

hej hej!

nu är jag med josefine !!!

och vi typ bara chillar klockan 18.00 drar jag till ridningen ollis hänkar så de kommer nog litta bilder :D och kanske lite videor ;)


men ja ni får ha de braaa för de ska jaaaag ;)

bye bye

  

//julia<3

Av sofie julia - 28 september 2011 12:15

Hejsan.


Det finns 365 dagar om året för att göra läxor i. Om man tar bort alla söndagar, det är 313 dagar kvar, också finns det ca. de 50 dagar när vädret är för varmt för att göra läxor, då är det 263 dagar, och såklart vi sover minst 8 timmar varje dag, vilket motsvarar 122 dagar per år. Sedan finns det 141 dagar kvar. Om varje dag använder vi minst en timme på oss själva, är det 15 dagar på ett år, dvs. att det finns 126 dagar tillbaka. Vi ska också äta och dricka det tar ca 2 timmar per dag, vilket är 30 dagar totalt. Nu har vi
  96 dagar kvar. Och att utvecklas, måste man gå ut och rör på 2 timmar per dag och 2 timmar att köpa nya kläder (vi växer ju), och det tar 92 dagar. Så vi har 4 dagar kvar. Och efter som vi är människor vi är nog sjuka minst 3 dagar per år. 1 dag kvar! :(

- OJ, just det, jag har ju födelsedag också, Jag har inte tid att gör läxor ;)


Så jäkla klockren.

/Sofie

Av sofie julia - 27 september 2011 21:43

Hejsan.

Det gick rätt bra idag, dressyr på Jack.

Dock blev alla hästarna vacinerade idag så vi fick ta det lite lungt.

pella får stå för bilden idag då jag inte har någon bild på Jack vad jag vet, haha :)

 

/sofie

Av sofie julia - 27 september 2011 18:04

hej hej!

idag har jag varit med ollis o vi har haft de kuligt :) sen gick vi in på  youtube o sökte på zumba o skulle se om de fanns något som man kunde lära sig ;)

och först såg de så himla kul ut när jag gjorde de då XD så jag höll på att dö o olivia bara satt där o skratta haha men sen när jag började lära mig så shit silken bra träning de e! så de är ett tips om ni är ute efter att bli smala /smalare ;)

men ärligt jag höll på i typ 20-30 min nåt sånt och jag blev så sjukt svettig haha men de bästa är att de känns inte som att man tränar för de e så himla kul :D


men ja nu har jag precis komit ut ur duschen och ska väll snart äta sen blire läxa :(

men jaja sånt är livet på en pinne xD

men ni får ha de bra och jag hoppas att ni iallafall testar de för jag ska gör de varje dag nu så får vi se om de ger resultat ;)

  

//julia


Ovido - Quiz & Flashcards