hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 2 december 2011 22:22

Hejsan!

Kom hem från en kompis för en stund sen.

Hon hade en tjejkväll så jag och några vänner var hos henne och hade riktigt kul/mysigt!

Vi sjöng singstar, åt och hade kul o pratade! <3

Har världens bästa vänner!

Bilder/ videos kommer upp i nästa vecka! :)


Imorgon är det tävling, sockerskålen den största tävlingen på året!

Hopptävling då, ska ha Tabu hoppas det går bra! :)

På söndag ska jag hjälpa till på den stora hopptävlingen.


Uppdeteringen kommer alltså vara riktigt kass men vi hörs kanske någon gång!


/Sofie

,

Av sofie julia - 2 december 2011 18:30


/Sofie

 
Av sofie julia - 2 december 2011 17:28

hej hej!

nu tittar jag på waterwöööörrrrld haha riktigt kul faktiskt ;)


kom precis hem från sofie då hon ska iväg på tjej kväll hos en i stallet så de blir nog inte någon uppdatering av henne.

Själv ska jag nog vara med josse och olivia ikväll men aa vi får se ;)


men ni får ha de bra.

 

aaaw saknar min röda halsduk jävla bajs kille i min klass hade den och gick hem med de :S idiot :(

//julia


Av sofie julia - 1 december 2011 22:17

hej!

som rubriken lyder har jag ingen blogg lust idag de är drf jag inte har bloggat.

men ja vi hörs nog imorgon<3 //julia

<3

Av sofie julia - 1 december 2011 14:30

       


/Sofie

 
Av sofie julia - 1 december 2011 11:00



 

Det handlar inte om att få vem man vill. Det handlar om att få den man vill ha.

Det handlar inte om att vara med människor. Det handlar om att vara med just den människan.

Det handlar inte om att kunna gå hem med vilken snygging som helst en lördagnatt. Det handlar om att gå hem med honom.

Det handlar inte om att vara omringad av folk. Det handlar om att vara omringad av dem eller den som älskar dig.

Det handlar om skrattanfall och vackra händer.


(/Michaela Forn)


/Sofie


Ovido - Quiz & Flashcards