hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 18 december 2011 18:29

hellu!

idag har jag varit med mammis och handlat julklappar fast jag handla ine jag va bara me o hjälpte mamma.

jag skulle igentligen ha klippt mig men dom hade ingen tid :((((

och ¨så skulle jag se om jag kunnde hitta någon fin tröja som jag kunde haft på skolavslutningen. jag har verkligen inget......

men de fanns verkligen inget fint i butikerna !!!!!

så jag får väll rota lite i garderoben så finns de antagligen någon gammal trasa jag kan ha hihi ;)


men ja efter vi har ätit ska vi nog ta fram julgranen :D

så ni får ha de bra <3  

saknar min sofisen va länge sen vi träffades nu :( men imorgon så :D//julia<3



Av sofie julia - 18 december 2011 17:15

Schockemöhle/JW
Claudia/Winnietoo 

Tävling/Träning
Skimmel/Guldfärgad
ztreliin.blogg.se/carlssonpataket.se Läser tyvärr inte
Hööks/Horze
D-ponny/Storhäst
Connemara/Welsh
Svart utrustning
(sadel,träns mm)/brun utrustning
Facebook.se/blogg.se
Se på hoppning(tävling)/se på dressyr(tävling)
Hoppa ett 1.40 hinder med en jätte lugn häst/hoppa ett 80 hinder med en häst som skenar,stegrar och bockar
En häst som är otroligt känslig men stegrar,bockar osv/En lat häst men otroligt snäll
En ardenner/en otroligt fin häst fast har spatt och är triangelmärkt
.se/blogg.se
Youtube/Spotify
Linn-Olsson/Nellie berntsson 

Bellman/Stella (Nellies hästar) 
Winnietoo/
Cupido

 

/Sofie


Av sofie julia - 18 december 2011 14:45

Hejsan, sorry för dålig uppdatering igen...

Skyller på att Olivia sov hos mig fredag till lördag sedan sov jag hos henne lör-sön.

Vaknade upp hos henne idag och vi bara tog det lungt sen drog jag hem och har bara chillat lite.

Har lite grejer jag måste göra sen, så ska inte fastna vid datan för mycket ;).


Innan hatade jag verkligen söndag, dem är sega och tråkiga men just nu gillar jag dem rätt mycket, bara sitta hemme och chilla och inte tänka på något mys.

Har varit förkyld och hostat i ca en vecka men idag mår jag sämre :/ fryser, förkyld, ont i magen osv, hoppas det går över!


Gör lite this or that senare, alla this or that har jag tagit från www.temsl.se !!

 

/Sofiee

Av sofie julia - 18 december 2011 12:15

let it snow! let it snow! let it snow !!

                NU VILL VI HA SNÖÖÖÖÖ!!!

//julia


Av sofie julia - 16 december 2011 20:40

aaaaah va tråkigt att vara sjuk på en fredags kväll :( de ända jag har gjort dom 3 senaste dagarna är att titta på tv :S ahhhh pallar inte.


aja har inte mkt att skriva om eftersom jag inte gör något så jag hoppas att ni har en betydligt bättre fredags kväll än jag!!!

 

hejdå //julia<3

Av sofie julia - 15 december 2011 15:15

Hej igen.Sitte just ju i skolan, sedan ska jag dra till stallet ska hoppa!

Tror jag ska ha Zara!

Det är näst sista gången idag också.


Har inget att skriva om så ni får lite bilder.


       


/Sofie

Av sofie julia - 15 december 2011 11:41

hej hej!

jag kör en sån här nu när jag e sjuk.

okej något som aldrig får hända.

  • att någon i min familj/släkt/vänner och även jag är med om en olycka och det händer något.
  • att något händer så jag aldrig mer kan rida.

aja de finns massa saker men de e svårt att bara sitta o komma på sånt nu.

men ni får ha de bra<3

//julia<3




Av sofie julia - 15 december 2011 11:15

Nu till jul blir det en hiss och diss. 

Något ni önskar er? 


Hiss

       




Diss

  Varför ha det när man ska rida barbacka? Antingen rider man väl barbacka eller med sadel..

    Fint till  SMÅ ponnysar men sedan ser det bara töntigt ut.

    Vita benskydd är inte snyggt överhuvudtaget. Vita lindor däremot är snyggt!


/Sofe

Ovido - Quiz & Flashcards