hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 24 december 2011 11:00

God jul !





Kram Sofie

Av sofie julia - 23 december 2011 23:49




Med Julia!


God jul (snart) /Sofie  

Av sofie julia - 23 december 2011 21:15

hej hej!

detta blir dagens låt ååh underbar<3

//julia



Av sofie julia - 23 december 2011 17:36

Hejsan, tävling idag ju.

Visste att jag inte skulle vinna direkt men målet var att komma över hindrena, hehe.

Kom över gjorde vi efter några vägringar på de fleste hindrerna, haha.

Efter 4 var han sjukt fin!

Fin ponny, från och med nu ska jag ha honom varje tävling tills han kan hoppa hela banan felfritt.


Aja slut pratat om det.

Snart kommer Julia och vi ska bara chilla kränga godis och ha almänt mysigt.


Mitt i-landsproblem är om jag ska duscha nu eller imorgon eller båda dagarna, hmmm.

Tror jag drar in och duschar nu för det skulle vara rätt skönt så får vi se om jag gör det imorgon också!

Kan verkligen inte förstå att det är julafton!? imorgon.

SHHIT, har verkligen no julfeelings..

Förhoppnings vis kommer det imorgon.

¨

Nu får ni ha det, för jag ska in och duscha!


Puss Sofie

Av sofie julia - 23 december 2011 16:23

hej hej!

nu e jag hemma från stallet och ska typ duscha nu och sen efter jag har ätit ska jag till sofie så ska vi ha lite mysigt

så de blir nog inte nån vidare bra uppdatering idag men ska försöka fixa nåt tidsintsällt till ikväll.

men ni får ha de skit bra <3

 

hejdå<3 //julia<3

Av sofie julia - 23 december 2011 13:14

Hej hej!Är i stallet nu och kollar på tävling. Sofie berättar nog mer sen. Aja vi hörs senare när jag kommer hem<3//Julia

Av sofie julia - 23 december 2011 12:45

På tävling!

Uppdaterar hur det gått senare chio.


 

Zsuliu.


Sofie

Av sofie julia - 22 december 2011 22:02



Jag är med och tävlar var du det också!


/Sofie 

Ovido - Quiz & Flashcards