hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 30 december 2011 00:02

hej hej!

idag har jag varit hos sofisen o fotat de blev en del snygga bilder :) men en del fula också haha xD

sen nu ikväll kom sofie till mig så tittade vi på kronjuvelerna en skiiita bra film!!! jag såg den igår men jag såg den igen för sofies skull :) elr.... va de verkligen för sofies skull .....hehe.

aja sen bara kollade vi på massa roliga videos från mange makers och typ dog av flabb ! ni vet den där natt humorn smyger ju offta fram på kvällen hihi...

nä men sofie sa att hon skulle lägga upp dom här för jag vet inte vad dom heter så håll utkik!!


hahaha jag tänkte även lägga ut två roliga videor som jag hittade på facebook :)

HAHAHAHAHAHA.... snääällla!

haha thats nice ;)



Av sofie julia - 30 december 2011 00:01








Kolla ALLA! BÄST <3


/Sofie

Av sofie julia - 29 december 2011 18:30

Hej.

Nu gick precis Julia hem, vi har fotat i stort sett hela dagen!

Även bara chillat lite osv. 

Kommer en enorm bildbomb när jag har fått upp bilderna på datan.


Tyvär kommer inte års grejen komma upp idag då min plan sprack..

Vaknade halv TOLV, inte precis Sofie..

Men iaf då drog jag bara snabbt in i duschen och fixade mig sen kom Julia.

Så jag har inte hunit göra så mycket mer.


Nu ska jag iaf fixa till min kanin sedan äta, sen ska jag hem till Julia så ska vi kolla film och mysa.

Blir antagligen inte mer uppdatering från min sida idag, men vi får se.

Men jag LOVAR att år grejen kommer upp imorgon.


Vi hörs puss Sofie

Av sofie julia - 29 december 2011 15:30

Veckans snygging blir... Didde Rastbäck!


       


<3.


/Sofie

Av sofie julia - 29 december 2011 10:00

Det jag ska göra idag är följande:


*Skriva om detta året.

*Duscha och fixa mig.

*Fixa till min kanin.

*Höra med Julia ifall hon vill fota?!

*Ut och röra på mig.


Vi hörs!


/Sofie

Av sofie julia - 28 december 2011 21:05

hej hej!

de blev en nice spa dag haha jag satte på mig sån choklad mask också duchade jag längee ,skööööönt<3

sen har jag fixat ögonbrynen fixat med naglarna o ja ni vet sånt nice<33


men nu blire film o sen ska jag lägga mig så jag orkar upp 20 över 9 imorgon för då e de vampire diares<33

jag e helt galen i de nu<3333


aja här e lite bilder sen innan idag ;)

 

HAHAHAHAHA lol xD


 

såhär ser den ut som jag använde mig av ;) köpt på lindex för typ 15kr

   

så blev naglarna :) ljusrosa färg med små söta klister märken på tummarna !
puss hejdå<3//julia

Av sofie julia - 28 december 2011 20:42

Hejj!


Idag var jag i stallet på förmiddagen.

Fixade i stallet osv sedan red jag, han var superfin i början, sen pajade jag allt :/ Men efter en stund blev han superfin igen! 

Jag red som en kratta men han var underbar, kortfattat.


Sen jag kom hem har jag bara chillat och kollat datan, vad annars? ;).


Imorgon kommer det upp hur mitt år har varit!

Hoppas ni gillar det :).


Ha det bra Kram Sofie

Av sofie julia - 28 december 2011 20:31

här e typ lite frågor ;) vet inte var dom kommer från men jaja de kan väll va lite kul :)


häst-ponny

dressyr- Hoppning

fux,brun,black,svart,skäck eller skimmel

uteritt- träningspass

 

villken är din favorit hästras? hmm.. vet faktiskt inte :P

favorit syssla i stallet? att mysa med hästen o fixa den o sånt ;)

favorit kändis i hästvärlden? vet inte hihi ;)

favorit häst i hästvärlden? vet inte ;)

favorit ridlärare?han som jag har, jimmy

favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu? MYNTA ofc<3333

 

hur många gånger har du ramlat av? 2 ggr ;)


har du ridit en hingst? nej tror inte de ;)

har du någonsin blivit jagad av en häst ? haha ne :P

har du varit med om en ridolycka? japp :/

 

vad har du för färg på dina ridbyxor? ett par svarta o 2 par marinblåa :)

har du ridstövlar elr ridskor? ridskor :(

vad är dina favorit hästar för ras? haha vet faktiskt inte vad mynta e för ras ;)

använder du chaps? nej,har inga :P

 

vad har du för storlek på din ridhjälm? 54 xD men den e för LITEN!!!

hur högt har du hoppat?haha typ 30 cm ;)

hur många priser har du sammanlagt? inga :( men de ska de ändras på när jag e duktigare :P

hur bra tycker du att ditt stall är från skalan 1-10?typ 7 asså de e sjukt gammalt så vi kommer snart få flytta o bygga om :( men de är stort o ganska fint så ja 7.

Är hästar ditt liv? nej tyvärr rider jag bara en gång i veckan :(

 

japp de va de :) puss hej leverpastej //julia<3

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards