hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 22 december 2011 21:52

Hejsan.

Igår var jag och spelade bowling på kvällen med några vänner och vi hade skit kul!

Sedan sov Olivia och Cajsa över och idag drog vi upp på stan för Cajsa skulle köpa lite kläder.

Efter det drog vi till stallet.

Hoppade Tabu, det kändes verkligen inte bra (hon var duktig). Olivia filmade så efter kollade jag på filmerna och det såg bättre ut då en vad det kändes!


Imorgon blir det hopptävling! 

Ska ha Zsuliu, så mitt måål är att försöka komma över så många hinder som möjligt, hehe.

Men mer om det kommer imorgon.


Kram Sofie

Av sofie julia - 21 december 2011 23:40

hej hej!

har haft en riktigt bra början på jullovet!!

dagen började med att olivia sov över här så vi fixade oss och stack sen till skolavslutningen lyssna lite i kyrkan o sånt.

sen stack jag,olivia och sofie hem bytte om och drog upp i stan o fikade :D HAHAHAHA måste bara säga detta sofie e så sjukt tjock,kolla alla tre hade beställt muffins o dom var sjuuukt mättande jag o olivia lämna kvar ungefär en fjärdedel av våra men sofie hon bara äter upp sin som ingenting och sen vill hon ha de som e kvar av min o olivias bullar xD jävla tjocke gris xD

aja sen handlade vi lite julklapar och jag hittade värsta bra saken till min mamma billigt o bra ;) o sen bara tappar jag påsen och saken går i kraaaasssss :( inget kalas utan kras :(

så jävla fattigt !!


aja sen stack jag hem... åt och sen skulle jag rida :) sofie hängde me så lite bilder har jag, inte så bra me ändå ;)

jag hade iris och vi övade på gallopen o gallop fattningar sen i slutet körde vi lekar men de va kuligt och jag är nöjd men jag måste lära mig o slappna av när jag galloperar så jag inte e så stel för då stutsar jag som en pinne i sadeln

-.-

aja sen stack jag direkt hem,bytte om sen stack jag,sofie,olivia,cajsa,lovisa och alexander och bowlade hahahaha de va rikti najs :D


och nu e jag hemma o håller på att dö av trötthet så jag får väll snart lägga mig -.- skulle igentligen sovit hos sofie men ångrade mig för jag e så trött ;)

aja här e lite bilder från dagen :)

 

så såg jag ut på skolavslutningen... dock inte så ful i håret o sånt för bilden e tagen en annan dag ;)

         

bilder sen vi fikade :)

       

sååå jäkla dåliga bilder de blir :(( men ni får stå ut ;)


de va min dag :) nu ska jag gå o sova //julia<3

Av sofie julia - 21 december 2011 16:30

Shit, satte på what a fuck och vilken sommarkänsla jag fick.

Saknar sommaren som fan!

Jag har aldrig gillat denna låten, men shit vilken känsla man fick, SOMMAR SOMMAR SOMMAR! <3


Dock älskar jag julen också, hihi ;)


   



/Sofie

Av sofie julia - 21 december 2011 12:30

Hallo.

Nu är skolan slut, sönt!

Skolavslutning klar och nu är det jul!

Sitter nog på stan nu på någon esspreso house med Julia och Olivia!

Efter vi har fikat färdigt och pratat lite osv ska vi kolla runt lite på stan.

Fick i uppgift av daddi att köpa presenter till mina kusiner så det ska jag fixa! :)


Ikväll tror jag vi ska bowla eller hitta på något sådant, men vi får se!

Mer uppdatering kommer underdagen förhoppningsvis!


Kram Sofie

         


Av sofie julia - 20 december 2011 20:43

Haha när jag var inne på teamsl precis såg jag att Linn också hade ångest inför vilken fär hon skulle färga håret. Lite kul faktist!


Till något helt annat.

Hade Wonder Girl idag, en ganska ny häst och när jag sett folk rida henne har jag tänkt såhär ungefär "Va fan är det för häst. Tung och bara hänger med huvudet och verkar almänt störig" Men ack så fel man kan ha!

Hon var hur underbar som helst, ny favvi, i think ;).

Sista dagen idag ju så vi hade gymkhana, sjukt kul!

Sedan hade vi pjät.

Fick även reda på att vi skulle ha samma hästar nästa termin, lycklig? äh JA! ;D.


Ska inte dryga ut detta inlägget (känns som om jag skriver det i varje inlägg, hehe)..


Har tyvär ingen bild på henne :/

Men vi hörs.

/Sofie

Av sofie julia - 20 december 2011 16:30

ÅHHH.

Jag har sjukt ångest!

Vill tona/slinga mitt hår, har dock ingen aning om vilken hårfärg jag vill ha..


Antingen vill jag ha svart eller ljusare brunt alt mörkare brunt eller typ åt orange hållet.

Eller så vill jag slinga håret i några olika bruna nyanser..

Hmm vad tycker ni?

 

1. Oranga hållet. 

 

2. Svart.

  

3. Ljus brunt

    

4. Slingat.

   

5. Mörkt brunt.

 

OBS! Alla bilderna är tagna från  http://jfb.blogg.se  förutom den första!


Min färg:  

Ungefär så!

 

Så vad tycker ni?!

Ni behöver bara skriva 123 osv om ni inte hårkar skriva färgen.

 

 

Kram Sofie

Av sofie julia - 20 december 2011 15:15

hej hej!

jag hänger me lite här i bloggvärden och eftersom alla göra sånna här this or that kör jag också på de för de verkar kul :)

men om ni vill får ni gärna komentera några stycken så lägger jag upp dom sen :)


så länge snodde jag denna av olivia hhihihi hoppas de va okej gummsi


Mörkchoklad-vitchoklad


Ridskor-Ridstövlar (HAHA fast jag har bara haft ridskor men ridstövlar e snyggare så..)


sporrar-ridspö (har inte testat med sporrar även fast de verkare bättre ,men håller mig till spö)


blondin-brunett (beror på vilket som passar till just en ;)


blåa ögon-bruna ögon

 

svart häst-brun häst


ingen snö-mycket snö

 

gård-lägenhet


lång-kort

 

nikon-canon


xperia-iphone

 

komedi film - skräck film

 

hoppas ni gillade de :)

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards