hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 7 december 2011 09:21

hej hej!

hur är de med er? jag är fortfarande hemma men ska antagligen gå till skolan imorgon :)

men ridning blir de idag :DDD

asså det är jäkligt jobbigt för jag har bara ont i magen och mår illa annars mår jag jätte bra så jag vet inte hur länge de ska hålla i sig :S


aja ni får säkert mer uppdatering idag för idag ska de vara en riktigt plugg dag ;)

   

saknar faktiskt skolan lite :P hahaha nä där skojja jag ,men saknar alla kompisar<3

//julia

Av sofie julia - 6 december 2011 16:32

hej hej!

sorr fär dålig uppdatering men denna gången var de datans fel...

haha ne men min laddare gick sönder så min dator har varit urladdad hela tiden :(


Men aa jag är fortfarande sjuk :(

jag kräkte i söndags natt och sen dess har jag mått skit illa och ont i magen då och då ibland gör de så ont att jag bölar :P


men ja nog om de idag var jag hos en sån  sjuk gymnast med mitt finger så nu har jag inget skydd på det och ska göra lite olika övningar typ 5 ggr om dagen i en vecka -.- men aja frågade även om jag fick rida nu och om jag skyddade fingret fick jag :D haha fast jag har ju ridit innan  också men de sa jag inte hihihih ;)


men vet ni vaad okej detta e de sista jag ska prata om så inte inlägget blir skiiit långt haha ;)

ne men idag när vi skulle köpa ny laddare till datan efter vi hade varit hos sjuk gymnasten så tittade vi på olika telefoner (behöver ju de efter som jag får låna sofies gammla) men så hittade vi en iphone 4 i svart men inte i vit som jag hade kunnat få idag :DDDD

men jag ville ju ha en vit :( och de hade dom inte och skulle inte få in heller :( så vi sa att vi skulle titta om vi kunde hitta en cit någonstans annars skulle vi köpa där :))))

men fattar ni JAG SKA FÅ EN IPHONE :DDDDDDDD


men ja ni får ha de bra hejdå<3

 

  

hahaha nää gud titta denna bilden hittade den från när vi var i teneriffa förra julen hahaha va kul dom flätorna tog jag ut samma dag som jag gjorde dom xD

//julia

,

Av sofie julia - 5 december 2011 12:00


/Sofie

 
Av sofie julia - 3 december 2011 20:19

Hej.

Som  Julia skrev så gick det inte så bra.

Fick 8 fel, det var en lång kombination så kom jag inte in rätt så först pettade hon ner en bom med frambenen sen det andra hindret kom jag fel på eftersom jag kommit fel på det första så då rev hon också.

Men annars är jag väl rätt nöjd förutom att hon inte lyssnade ett skit på tillbaka hjälpen..


Aja nu ska jag dra till hemmakväll och möta Olivia sen ska vi ha mys!


Hörs imorgon kanske ;).


/Sofie

Av sofie julia - 3 december 2011 19:47

hej hej!

tävlingen gick inte så bra för sofie 8 fel :( men mer om de kan hon berätta.


själv sitter jag här och mår illa -.- skulle igentligen varit med olivia och sofie men blev illamående och är rädd att jag har fått vintekräksjukan :( min bror kräkte igår så då är de väll min tur idag :( vi får se vi hoppas på de bästa :)


aja så ikväll blire bara en mys kväll med min madre :)

 

//julia

.

Av sofie julia - 3 december 2011 12:45

 


/Sofie

Av sofie julia - 3 december 2011 12:07

hej hej!

nu drar jag strax på hopptävlin på MCR sofisen ska vara me så håll tummarna för henne :)

//julia

Av sofie julia - 2 december 2011 23:16

Hej igen.

Det är två låtar jag verkligen älskar just nu det är...


Sååå sjukt härliga tycker jag!

Har även några till som ligger högt upp!

Om ni söker på sofietheone1  på youtube och sedan på bra låtar, i slutet av den spelistan ligger en del riktigt bra låtar för stunden! ;)


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards