hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 14 december 2011 21:03

 



Var du också med och tävla!


/Sofie

Av sofie julia - 14 december 2011 18:55

Hej!

Först måste jag bara reta Julia lite för hon har verkligen världens sämsta imunförsvar!

Sjuk för andra gången på 2 veckor, det är duktigt!

Nä nu ska jag vara snäll, du får krya!!


Till något helt annat.

I går red jag ju och det gick bra! Jimmy var sjuk så Zara hade gjort samma lista som förra gången när vi egentiligen hade byte i går, och på den lista sotg det att jag skull ha chio.. Fan heller, haha. 

Nä men jag och Estell gick till Zara och frågade om hon kunde byta hästar så sjorde hon det!

Fick då Zsuliu, LOVE! Han var sjukt fin (hade dressyr.)


Idag har jag varit hos frisören och gjort såna flätor igen kommer ni ihåg? Kan nog visa er senare eller imorgon.

Sedan mötter jag pappa och drog upp på stan. Han köpte en julklapp till mig vet vad det är men får det till julen :).

Nu sitter jag bara här, och har inget mer att skriva om men vi hörs!

Kram Sofie

 

Av sofie julia - 14 december 2011 16:40

 

<3333333333333

//julia

Av sofie julia - 14 december 2011 11:13

hej hej!

är riktigt sjuk nu imorse hade jag lite feber,skiiiit ont i halsen och är riktigt förkyld :S

så idag är jag hemma och kryar på mig ;)

 

ser de inte trevligt ut jag ligger här isoffan med massa medicin,halstabletter och snytpapper:P

//julia

Av sofie julia - 13 december 2011 22:20

hej hej!

kollar ni också på twilight för de gör jag. hade faktist glömt hur bra den va haha jag var så inne i filmen att jag hörde inte att mamma snacka me mig hon bara fråga massa saker o bah juliaa hallå xD


ne men den e faktiskt jätte bra.Är jäkligt sugen på att gå och se breaking dawn :) så de kanske man kan göra nån dag på lovet för nu är de bara en vecka kvar tills vi är fria !!!!<33333

//julia

Av sofie julia - 13 december 2011 16:49

hej! nu har mange makers nya låt kommit "mange bjuder"

hahaha videon är riktigt king men låten är ju ungefär desamma bara att dom har ändrat texten ;)


jaja här får ni se videon och höra låten :D

//julia


Av sofie julia - 13 december 2011 16:28

hej hej!

idag är de lucia som ni nog alla redan vet hihi ;)

har ni ätit några pepparkakor o lussebullar idag? de har jag och de lär bli fler under kvällen :D


aja tyvärr mår jag skit idag ,som jag sa igår så hade jag rätt för jag har nämligen fått en fet förkylning :((((

har sååå jäkla ont i halsen har fått droga halstabletter idag men de har ju inte hjälpt så mkt :/


aja så ikväll blir de bara att mysa i soffan och bli frisk göra lite läxa sen titta på desperate housewifes :DDD


men ska lägga mig hyfsat tidigt idag och sen börjar jag 20 över 9 så att jag får sova ut är så jäkla trött idag har knappt kunnat sova inatt eftersom jag har varit så täppt i näsan :S


aja men vi hörs

        


lite random bilder xD //julia


Av sofie julia - 13 december 2011 15:00

Hejsan-.

Just nu sitter jag i skolan på någon tråkig lektion, i think..

Ska till stallet senare, funderar på om jag ska julpynta eller inte.

Hmm rätt svårt att bestämma mig men ska iaf dra in på coop på jägersro center och se om jag hittar något snyggt billigt skit ;)..

Idag är det sista gången denna terminen tror jag eller är det en till?! (tisdag).

vi får se, spänningen lider.. Eller inte men skit samma, haha.

Vilken humor jag har, typ samma humor som en 5-åring dax att växa upp?

Kul att jag inser det själv... Okej ska inte dryga ut detta inlägget mer, blir bilde(er) ist.

Cred till er som ens palla läsa det för när jag läste det somna jag, nä nu skämta jag igen.

Humor till 100%.

Okej dax att skuta känner jag själv.

     

 


Olivia och Razzel står som modeller medans jag och Julia är fotografer.

Lägger ut de här bilderna med ett stort syfte. Olivia har nämlingen inte fått bilderna och kommer bli tokig, Rättare sagt dampa på mig ;)!!  Bara för att jävlas med den lilla skitungen ;). Jag älskar dig iaf! <3


Possetivt inlägg då!  :)

/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards