hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 28 december 2011 14:57

helluuu alla!

Idag gör jag ingenting. jag har sååå jäkla tråkigt men ändå årkar jag inte göra något -.-


aja jag funderar faktiskt på att ha en liten spa dag typ ta en lång dusch, fixa naglarna, fixa ögonbrynen asså ja ni fattar sånt som man igentligen inte pallar ;)

haha kanske ska försöka mig på en hår in pckning någon som vet hur man gÖR ;)<3


aja vi hörs senare puss hej //julia<3


Av sofie julia - 27 december 2011 20:45

hej hej!

nu e jag me sofisen<333

vi väntar på att min mamma ska komma hem med godis o film. hehe jag vet att de är tisdag men vafan vi har bara jullov en gång per år ;)


aja ídag har jag o sosso varit i stan de va inte jätte kul för jag hade sååå jäkla ont i ryggen och de va as mycket folk men aja de funkade hiihii de e alltid kul att shoppa ;)


ne men jag var faktiskt jätte duktig idag köppte bara saker jag behövde !!!! känner mig riktigt stolt för de har nog aldrig hänt! fast de känns sjukt tråkigt för nu har jag inget nytt i garderoben :(


aja kommer bilder sen julafton och på de jag har köpt någon gång ;)

 

aja ha en toppen kväll för de ska vi ha ;)<3

//julia<3

Av sofie julia - 27 december 2011 19:53

 


Helt OK att komma ut på en tävling såhär...


ridbyxor: JW

stövlar: tretorn

hjälm: gpa

skydd: JW

kavaj: JW

schabrak: JW

huva: JW


GE MIG!


Puss Sofie

Av sofie julia - 26 december 2011 13:44

hej hej!

förlåååt för att jag inte har uppdaterat alls men jag har knappt varit inne på datan och har inte haft någon blogg lust alls !!

aja hur hade ni de på julafton? vad fick ni ? de kommer ett inlägg på vad jag fick när jag har tid att ta bilder o sånt.

men ni får ha de bra puss o kram<3

 

//julia<3

Av sofie julia - 25 december 2011 18:07

Hejsan!

Sitter just nu hemma hos Julia men hon äter så då passar jag på att blogga ;).

Vi ska nog bara chilla i kväll.


Idag var jag i Falsterbo och red Zack.

Jag red ut med Amanda, riktigt mysigt!

Solen tittade fram och hästarna hade skoj, galopperade rätt mycket eftersom hästarna tyckte det var svin kul!!


Men det var väl  det jag hade och komma med.

Imorgon ska jag till Falsterbo igen så räkna inte mned så mycket inlägg.

Men ha det bra :)!


Puss och Kram Sofie

Av sofie julia - 24 december 2011 19:00

Idag är det en typisk bild-dag då man inte sitter vid datan i första hand och inläggen är tidsintälda.

Så här får ni fler bilder ;).


   


Kram Sofie 

Av sofie julia - 24 december 2011 15:30

         


Drogad eller vad?!


Bilder från förra julen! :)


/Sofie

Av sofie julia - 24 december 2011 11:30

god jul allihopa<3

även fast de inte känns som julafton :(

 

vår fina julgran som jag har pyntat så fint :D

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards