hesterbest

Alla inlägg under december 2011

Av sofie julia - 30 december 2011 20:30

 



Sofie

Av sofie julia - 30 december 2011 19:15

2011 har varit både bra och dåligt.

Jag har förlorat 2 underbara hästar :'(.

Men jag har fått nya underbara hästar och ridnigen har gått mycket bättre, har även blivit placerat på det flesta tävlingar det sista halv året!

Jag har haft två underbara vänner Julia och Olivia som har stöttat mig i både medgångar och motgångar.

Men jag har också tappat kontakten med några :/.


2011 har inte varit det bästa året, vädret har inte varit på topp men jag har träffat nya människor och haft mycket kul!

2012 ska vi göra ennu bättre!, träffa ennu mer människor och ha sjukt kul!


 


Falsterbo horse show får vi inte heller glömma sjukt kul!

Sedan alla foto shot jag Olivia och Julia har tagit och strand och fika dagar.

Och Paris, något jag aldrig kommer glömma. Åk dit! ;).

Ja, 2011 har varit bra på många sätt! 


Hur har ert 2011 sett ut?  Har 2011 varit ett bra eller dåligt år? :).


Har inte så mycket mer att skriva eftersom jag valde att inte skriva ut det så mycket. Men jag hoppas ni tyckte det var bra endå.


Andledningen till alla mellanrum är för den intevill skriva utan mellanrum mellan raderna...

Av sofie julia - 30 december 2011 18:36

Hej.


Fick Min-san och jag tyckte det gick skit.

Var verkligen besviken på ritten, och jag kan faktiskt skylla på både mig och hästen!

Dock slutade det på en 2:a plats  WTF?

Blev så sjukt förvånad, och tänkte "har dem gjort fel,haha" 

Men ja, är endå inte nöjd.


Hoppas det känns bättre nästa gång iaf!


Om jag får bilder så lägger jag upp dem, kanske en film om någon har filmat oxå? Fast först måste jag se hur det ser ut.. ;).


Pusspuss Sofie

Av sofie julia - 30 december 2011 17:03

hej hej!

nu e bilderna på julklapparna o de nya sakerna uppe på datan så här har ni :)

 

en röd tröja

klackarskor xd

en sak som gör att håret blir glansigt.

benvärmare.

zumba DVD :D

2 böcker

2 par örhängen

1 halsband

klistermärken till naglarna.

och i julklapps leken vann jag...

ett ljus

en sån som man har under ett ljus

och en filt :)


   

ljuset och ljus plattan ;)

benvärmarna och klackarskorna

och tröjan

     

örhängena och halsbandet :D

hår glanset och klistermärken till naglarna :)

     

böckerna och zumba dvdn :)

och filten :D

de va de :D


sen va jag o sofie på mellandags rean och köppte detta :)

 

en plånbok 2 BH en med band en utan ;) och 5 par strumpor :)


sen köppte jag sånna här örhängen för ganska länge sen ;)

 

snyggt va :D

//julia<3


Av sofie julia - 30 december 2011 15:15

Veckans snygging bli... Peter Bacall.


       



/Sofie

Av sofie julia - 30 december 2011 14:15

                         

//julia

Av sofie julia - 30 december 2011 12:00

Hejsan.


Idag ska jag tävla, dressyr.

Ska antagligen ha Min-san men får se när jag kommer till stallet.


Men ni får uppdatering om hur det har gått senare.

Några tidsinstälda kommer också upp!


Kram Sofie

Av sofie julia - 30 december 2011 11:10

godmorgon<3

okej jag gick upp 20 över 9... elr jag tvingade mig upp ;) för att titta på vampire diares <333


men ja idag ska jag typ bara vara hemma o chilla :) jag o mamma ska typ göra lussebullar<3

men ni får ha de bra <3

 

//julia<3


Ovido - Quiz & Flashcards