hesterbest

Alla inlägg under november 2011

Av sofie julia - 29 november 2011 15:10

hej hej!

nu är jag med ollis och vi e typ bara inne på datan o hon tjatar om lussebullar :S


men ja vi ska väll gå o ta en lussebölle nu :P


idag ska jag typ bara göra läxa o lita sånt kommer upp ett outfit inlägg + dom sakerna jag köppte så håll utkik :)

och juste idag e de ju desperate housewifes :D sen efter de karate fyllan så skoj :D

aja här får ni en bra låt de får bli dagens låt :)

the one that got away med katy perry

haha juste bara måste säga idag på engelskan hade vi vikarie o han e jäkligt chill haha fan va kul vi hade och sen kommer tobbe en i 8 in haha han e så jäkla ball han sprang runt i klassrumet med en pek pinne o petade på alla sen när han ska springa ut så bara skriker han så "och som avslutnig så gör jag detta" och drar ner byxorna o visar rumpaaan haha xD

sen höll såna andra fast dörren så kom han inte ut xD smidigt tobbe smidigt :D


ne men de va sjukt nice och sen så bara dansade vi och typ lite allt möjligt :D

men aja hej svej //julia<3


Av sofie julia - 28 november 2011 22:04

Hejsan

Idag har jag varit i skolan sen när jag skulle dra hem träffade jag Olivia och Julia på vägen så dem hänkade med hem.

Vi bara chillade och åt och så.

Sen för ett tag sedan var jag och Julia ute och powerwalkade och pratade om vårt liv, mys! <3


Nu ska jag alldeles strax nanna, sjukt trött!

Somnade vid halv 2 inatt eftersom det blåste så där ute..


Imorgon vet jag inte hur uppdateringen är men ska se om jag inte kan fixa något genom mobilen, sjukt segt men  jag ska nog firra ett iaf!


Ni får ha en trevlig kväll/natt  Godnatt!

/Sofie

Av sofie julia - 28 november 2011 21:57

halloj alla!

kollar just nu på 2 and½ men fats de va slut nu.

sorry att jag inte gjort inlägg men har inte varit inne på datan efter skolan stack jag hem till sofie med olivia vi hade de skojjigt sen när jag kom hem åt jag sen gick jag o sofie ut och powerwalkade (duktiga) jajamensan :D


haha ne men men nu ska jag dra och duscha sen nanna kudden e skiit trött :P

//julia<3

 

gammal bild ;)<3

Av sofie julia - 28 november 2011 16:00

           


Och världens sötaste lilla skit..

     


Älskar er mest, Julia och Olivia <3

Av sofie julia - 28 november 2011 11:15

Veckans snygging blir....  Zayn Malik! <3


     


/Sofie


Av sofie julia - 27 november 2011 20:29

Berit borde kanske ta det lite lungt nu?!

Har fortfarande inte dansat undra om jag kommer göra det? haha ;).


10 i 9 börjar kändis hoppning och det kan ni se här  http://svtplay.se/v/2615119/hastsport/stockholm_horse_show_27_11_21_50?sb,p104178,1,f,-1


Gjort några tidsinläggda till imorgon så bloggen är igång lite iaf.


Har en fråga också!

 Vem tycker ni är bäst av:

1.Angelica agustsson.

2.Rolf-göran Bengtsson.

3.Mailn Baryad

4. Henrik.

5. peder Fredriksson.

Eller tycker ni någon annan?

Själv tycker jag Roffe och Angelica!

 

/Sofie


Av sofie julia - 27 november 2011 19:45

haha naw titta denna videon silken tur man kan ha ;)

//julia


Av sofie julia - 27 november 2011 19:19

           

 
Ovido - Quiz & Flashcards